Gjest morentilfire Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Ikke for sarte sjeler: Program om uønskede jentebabyer i Asia.. - og om noen som prøver å gjøre noe med det! 0 Siter
Gjest litchi Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg er en sart sjel, og programmet var godt, men så grusomt! 50 millioner jenter savnet i Kina! Det er bare ikke noe fornuftig å si om det.... Jeg ser på min kinesiske datter og priser meg lykkelig over at hennes biologiske foreldre valgte å legge henne ut for å bli funnet av noen. Alternativet holder jeg ikke ut å tenke på! De som forsøker å gjøre noe med dette er fantastiske, men jeg undrer meg på hvor lang tid det vil ta og hvor mange barn som vil forsvinne og kvinner som får lide i mellomtiden. 0 Siter
Gjest uoffisielle jenter Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg er en sart sjel, og programmet var godt, men så grusomt! 50 millioner jenter savnet i Kina! Det er bare ikke noe fornuftig å si om det.... Jeg ser på min kinesiske datter og priser meg lykkelig over at hennes biologiske foreldre valgte å legge henne ut for å bli funnet av noen. Alternativet holder jeg ikke ut å tenke på! De som forsøker å gjøre noe med dette er fantastiske, men jeg undrer meg på hvor lang tid det vil ta og hvor mange barn som vil forsvinne og kvinner som får lide i mellomtiden. Jeg fikk dessverre ikke sett programmet. Jeg vet heller ikke hva de sa om at 50 millioner jenter er savnet i Kina. Men de er i alle fall ikke døde, bortsett fra et mindre antall (som jo er ille nok). Størsteparten av dem lever med sine familier men står ikke i noen papirer, og har derfor ikke rett på skolegang og helsehjelp. Mer om dette kan du lese her: http://research-china.blogspot.com/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.