Gjest Flystripa Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Det var på tide. Makan til barnslig "mann"... En forvokst gutvott. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138030 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Vettet og vettet fru Blom.. Jeg synes da hun fant det noen år for sent. Hva er det med kjendisene, de gifter og skiller seg som bare det!? Jeg kjenner ikke til mannen hun har hatt, men det burde vel hun gjøre før hun giftet seg? Eller? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Vettet og vettet fru Blom.. Jeg synes da hun fant det noen år for sent. Hva er det med kjendisene, de gifter og skiller seg som bare det!? Jeg kjenner ikke til mannen hun har hatt, men det burde vel hun gjøre før hun giftet seg? Eller? Hun er ikke fylt 24 ennå, jeg fikk selv vett i den alderen. Jeg hadde heldigvis ikke unger før jeg fikk vett.. 0 Siter
tonie Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 På høy tid. Håper hun slipper å dele halve formuen med fjotten. Dusten er borte, Britney har slanket seg og alt er såre vel. Nå mangler det det bare en ny hit av det irriterende slaget som biter seg fast og ikke vil ut av hodet, så er alt som før igjen. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 På høy tid. Håper hun slipper å dele halve formuen med fjotten. Dusten er borte, Britney har slanket seg og alt er såre vel. Nå mangler det det bare en ny hit av det irriterende slaget som biter seg fast og ikke vil ut av hodet, så er alt som før igjen. *hehe* 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Hun er ikke fylt 24 ennå, jeg fikk selv vett i den alderen. Jeg hadde heldigvis ikke unger før jeg fikk vett.. Jaja. Det har jo gått sport i det å skille seg over there, og her. Når alt kommer til alt så har vi vel ikke vett noen av oss, men jeg liker dårlig den enkle løsningen, å skille seg. Skal lure på hvor mange ganger vi må følge barna vår til alteret? 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jaja. Det har jo gått sport i det å skille seg over there, og her. Når alt kommer til alt så har vi vel ikke vett noen av oss, men jeg liker dårlig den enkle løsningen, å skille seg. Skal lure på hvor mange ganger vi må følge barna vår til alteret? Får håpe de ordner seg en god samboeravtale og bare bor sammen, så slipper en gifting og skilling flere ganger. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jaja. Det har jo gått sport i det å skille seg over there, og her. Når alt kommer til alt så har vi vel ikke vett noen av oss, men jeg liker dårlig den enkle løsningen, å skille seg. Skal lure på hvor mange ganger vi må følge barna vår til alteret? Bra det er slutt på medgiften *ler* 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Får håpe de ordner seg en god samboeravtale og bare bor sammen, så slipper en gifting og skilling flere ganger. Sant det, men for en utvikling. Normalt så ønsker vi at barna skal finne en livspartner og bli trygt gift 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Bra det er slutt på medgiften *ler* Ja himmel! Og flere og flere betaler bryllupene selv. Et venne par gikk just fra hverandre, jeg rakk ikke gi gave engang!! (noen mnd siden) Sikkert like greit å vente med bryllupsgave til ett års dagen ?! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Ja himmel! Og flere og flere betaler bryllupene selv. Et venne par gikk just fra hverandre, jeg rakk ikke gi gave engang!! (noen mnd siden) Sikkert like greit å vente med bryllupsgave til ett års dagen ?! Ett års prøvetid før gaver kan innkasseres! 0 Siter
morsan Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Ja himmel! Og flere og flere betaler bryllupene selv. Et venne par gikk just fra hverandre, jeg rakk ikke gi gave engang!! (noen mnd siden) Sikkert like greit å vente med bryllupsgave til ett års dagen ?! Gikk de fra hverandre før det var gått ett år etter bryllupet?? Skjønner ikke hva folk har tenkt da de bestemte seg for ekteskap da. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Gikk de fra hverandre før det var gått ett år etter bryllupet?? Skjønner ikke hva folk har tenkt da de bestemte seg for ekteskap da. Nei det kan du si, det er det største sjokket jeg har fått til nå i år....Utad så var alt bare kjærlighet, fryd og gammen. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Ett års prøvetid før gaver kan innkasseres! Ja, om en stund så er det vel sånn. .F.eks gifter seg i stillhet, og feirer det hvis de holder ut ett år? Huffda. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Gikk de fra hverandre før det var gått ett år etter bryllupet?? Skjønner ikke hva folk har tenkt da de bestemte seg for ekteskap da. Kjenner noen som giftet seg mer eller mindre for å "redde forholdet". Det er jo så romantisk, sant? Lo godt da jeg hørte det. De holdt naturligvis ikke ut året. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Uff, så engasjert dere er i disse kjendisene 0 Siter
laban Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Gisp! Først Sven O. og Renate, og nå disse to. Ekte kjærlighet har trange kår i våre dager. 0 Siter
morsan Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Gisp! Først Sven O. og Renate, og nå disse to. Ekte kjærlighet har trange kår i våre dager. He he 0 Siter
Sofline Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 På høy tid. Håper hun slipper å dele halve formuen med fjotten. Dusten er borte, Britney har slanket seg og alt er såre vel. Nå mangler det det bare en ny hit av det irriterende slaget som biter seg fast og ikke vil ut av hodet, så er alt som før igjen. Hun har visst særeie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.