Spirello Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 På jobben skal vi snart ha julegrøt med kkonkurranser osv. for de ansatte. Jeg har fått ansvar for å kjøpe inn par premier som skal koste rundt 150,- kr. Men jeg er tom for ideer. Tenkte først vin, men det får vi ikke bruke som gevinst i jobbsammenheng. Hva kunne du tenke deg å vinne? Bør koste max 200,- kr. 0 Siter
citygirl Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Pene lys og servietter med juletema. Sett med god bodylotion og såpe. Kinobillettgavekort. Lommelykt. Refleksvest. Det var en rask brainstorm:-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 En lommelykt med nødhammer og beltekutter. 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Kurv med julestjerne, twistpose, røde telys, en pose god kaffe eller te, julekokebok, fleeceteppe, kurv med frukt. 0 Siter
linko Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Gavekort? I Trondheim hadde de (ihvertfall tidligere) noe som het "Midtbyenkort" som var gavekort som kunne brukes på mange ulike butikker i midtbyen. Artige og dekorative diplomer (Dersom det er tøysekonkurranser) som er innrammet og som kan henges på kontoret senere. Hva koster en USB minnebrikke? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 CD'er eller DVD'er med byttekort. 0 Siter
laban Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Gavekort på CD eller fra blomsterbutikk Førstehjelpsskrin / -pute Kinobilletter 2007-kalender som støtter en god sak, f.eks. UNICEF-kalender Reise-røykvarsler (altså "portabel") Dette er ikke nødvendigvis ting jeg selv ønsker meg, men et forsøk på å finne forslag som passer for de fleste kjønn og aldre :-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 (Gavekort på) julemat, eks fenalår, ribbe,svinesteik eller kalkun, med tilbehør! Ville jeg likt å vinne 0 Siter
PieLill Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Noe spiselig. Da blir det ikke støvsamler og skapfyll. :-) Røkelaks. Fenalår. Et eller annet litt luksus. mvh 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Gavekort på et sted med mye forskjellig til huset f.eks. Gavekort i klesbutikk. Gavekort i skobutikk. Gavekort i blomsterbutikk. 0 Siter
Gjest linsy Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Kan du si noe om hva slags konkurranser du har tenkt til å holde? Hadde vært kjekt med noen tips :-) 0 Siter
org Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ofte har kjøpesentra gavekort som går til alt i deres senter. Ikea gavekort? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.