Gå til innhold

hvem kan gjøre noe slikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe rart som skjer for tiden. En hamstring av katter har jeg også lest om to tilfeller av på få dager. 146katter døde i en leilighet... Ikke dette landet, men likevel...... Kvalm ja, helt grusomt!

Skrevet

Det er noe rart som skjer for tiden. En hamstring av katter har jeg også lest om to tilfeller av på få dager. 146katter døde i en leilighet... Ikke dette landet, men likevel...... Kvalm ja, helt grusomt!

får helt ståpels av dette!

stakkers disse små individene

*riste riste*

helt grusomt!

Skrevet

Vel, det finnest syke syke mennesker der ute, som morer seg med å se de små individene krøke seg i smerter og lidelse.

Hva jeg kunne tenke meg å gjøre med sånne egner seg ikke å skrive noen plass!

Skrevet

Mennesker som er troende til slike handlinger på dyr, er også troende til å behandle mennesker med samme råskap.

Ondskap konsentrert :(

Skrevet

Fy faen, nå ble jeg kvalm.

*angrer på at jeg leste det*

Skrevet

Hvorfor avliver de den ikke? kan en katt uten hale få noe greit katteliv da?

Skrevet

Hvorfor avliver de den ikke? kan en katt uten hale få noe greit katteliv da?

Jeg hadde en haleløs katt i minst 10 år, og den så ut til å å ha det bra.

Min første bil var en Corolla, og det hendte at kattene lå og sov/hvilte under/inni bilen. Da jeg så startet opp, ble kattene skadet, dessverre. Den ene lå uten å ete og drikke ca en uke, så vasr han i form igjen, men han mistet altså halen. Godt at katter har 9 liv. En annen sprang etter at jeg hadde lemlestet han. Senere på dagen dukket den opp på naboens trapp og ble da skutt.

Jeg har aldri ødelagt katter med de bilenejeg har hatt siden, vet ikke om kattene klarer å krype oppi for å varme seg.

Gjest this is a signature
Skrevet

Blir irritert av å lese sånt..

Sikkert noen drittunger eller rett og slett en syking som har gått løs på den stakkars katten..

Dyremishandling er det verste jeg ser..

Gjest this is a signature
Skrevet

Min første bil var en Corolla, og det hendte at kattene lå og sov/hvilte under/inni bilen. Da jeg så startet opp, ble kattene skadet, dessverre. Den ene lå uten å ete og drikke ca en uke, så vasr han i form igjen, men han mistet altså halen. Godt at katter har 9 liv. En annen sprang etter at jeg hadde lemlestet han. Senere på dagen dukket den opp på naboens trapp og ble da skutt.

Jeg har aldri ødelagt katter med de bilenejeg har hatt siden, vet ikke om kattene klarer å krype oppi for å varme seg.

Huff, så fælt..

Skrevet

Fy faen, nå ble jeg kvalm.

*angrer på at jeg leste det*

Jeg var lurere enn deg! Visste det måtte dreie seg om noe fælt, så jeg halvlukket øynene og kikket bare på overskriften i full fart!

Klarer ikke å lese sånt!

Skrevet

Jeg var lurere enn deg! Visste det måtte dreie seg om noe fælt, så jeg halvlukket øynene og kikket bare på overskriften i full fart!

Klarer ikke å lese sånt!

Har ikke åpnet det i det hele tatt, jeg, og jeg skal ihvertfall ikke gjørde det NÅ, etter å ha lest bl a svarene fra deg og amber... :-(

Skrevet

Har ikke åpnet det i det hele tatt, jeg, og jeg skal ihvertfall ikke gjørde det NÅ, etter å ha lest bl a svarene fra deg og amber... :-(

Innlegget burde merkes med "sterkt innhold og bilder", for oss sarte sjeler!

*lol*

Skrevet

Innlegget burde merkes med "sterkt innhold og bilder", for oss sarte sjeler!

*lol*

JA!

Skrevet

Jeg kappet øra av en katt i vifta på Volvo'en jeg hadde - fy flate for et hyl som kom da jeg skrudde på tenninga!!! jeg spratt ut av bilen og inn i huset -han som jeg var gift med da måtte gå ut og se etter hva det var, åpnet panseret og fikk kattfaan midt i trynet - øreløs og blodig -den for bortover snøen.

Grøss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...