Gå til innhold

En slump med penger. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

He he... For ikke å snakke om all den tida du trenger for å gå i kattepusens fotspor her inne! ;-)

Ps: Enkefrua er en av Aukrusts skikkelser *S*

http://www.aukrust.no/KjellAukrust/flaaklypagalleri.html

He he, ja jeg er enklere å kjenne igjen enn bildet i speilet:)

Jeg skvatt litt da jeg så at det var melding til meg, for jeg er ikke vant til få meldinger.Fikk meg en god latter ja. Det verste er at jeg ikke kan huske å ha lest noe fra denne kattepusen og jeg blir jo så nysgjerrig:)

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Atene

7

• morsan

7

• Sofline

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Var det ikke Olga Marie hun het, hun som sang så falskt i en Solo reklame for noen år siden?

Beklager, men jeg syns ikke Olga er sensuelt. Og den "fra Oslo" gjør det mye verre. Det er også for likt nicket "mor i Oslo".

Jepp og jeg har faktisk opptrådd som Olga Marie en gang mannen min hadde bursdagfeiring. Jeg er nemlig veldig god på den bursdagssangen, skjønner du:)

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Da tenker jeg bare "Flettfrid" ;-)

Ja, jeg har mye til felles med henne:)

Skrevet

Ja, jeg har mye til felles med henne:)

Sier du det!? Det hadde jeg ikke trodd ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...