Gå til innhold

Intens parfymelukt på kontoret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det spørs helt på parfymens styrke. Flere av eau de toilettene jeg har vært borti siste året har vært så svake at man må spraye flere ganger rett på halsen/kroppen. Og likevel er duften nesten borte etter kort tid. Lureri!

Snakker vi ikke om parfyme her da? *peker opp på overskriften*

Au de Cologne blir jo mer en smakssak.

Gjest Elextra
Skrevet

Det spørs helt på parfymens styrke. Flere av eau de toilettene jeg har vært borti siste året har vært så svake at man må spraye flere ganger rett på halsen/kroppen. Og likevel er duften nesten borte etter kort tid. Lureri!

Selv om ekte parfyme er noe spesielt, brukes ofte betegnelsen parfyme på alle dufter. Så vidt jeg vet er ekte parfyme stort sett et kvinneprodukt, antar derfor det her var snakk om en eau de cologne eller eau de toilette (alt. aftershave).

Gjest Elextra
Skrevet

Snakker vi ikke om parfyme her da? *peker opp på overskriften*

Au de Cologne blir jo mer en smakssak.

Feilplasserte dette innlegget først, poster derfor på nytt:

Selv om ekte parfyme er noe spesielt, brukes ofte betegnelsen parfyme på alle dufter. Så vidt jeg vet er ekte parfyme stort sett et kvinneprodukt, antar derfor det her var snakk om en eau de cologne eller eau de toilette (alt. aftershave).

Skrevet

Feilplasserte dette innlegget først, poster derfor på nytt:

ok :) tror nok menn ogsp har parfyme :)

Selv bruker jeg au de Cologne.

Gjest til gemini
Skrevet

Det utløser migrene hos meg. Kan du si at du ikke tåler det?

Skrevet

Jeg tror jeg ville sendt (eller bedt sjefen sende) en mail til alle ansatte om problemet.

Skrevet

Når du tar han på "fersken" med å friske opp lukta, kan du vel si at det fortsatt lukter av han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...