Gå til innhold

Feber og vondt i hodet

Anbefalte innlegg

fei1365380229

Har en 5-åring som har klaget en del over vondt i hodet i det siste. Hun har også feber på 38.5/39 stadig vekk. Det kommer og går, har vel vart i noen uker. Altså; feber og vondt i hodet noen timer og så i full vigør igjen. Det samme skjer igjen etter flere dager hvor hun har vært frisk.

Har ringt legen og skal levere en urinprøve. Hun sa det gikk noe virusgreier som oppførte seg sånn. Er det noen andre som har hatt dette og hvor lenge varte det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253311-feber-og-vondt-i-hodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puster lettet ut, nå, jeg... Jo, jeg har akkurat i dag en gutt på 7, som i ca 3 uker nå har klaget på hodepine. Han har feber, ganske høy, og han er veldig sliten i kroppen sin, sier han. Han var borte et par dager i forrige uke, og nå er han altså liggende igjen: hodepine og feber.

Han gikk og la seg i senga si i 13-tida, og sovna nesten med det samme. Han sover enda.

Men jeg vil også levere en urinprøve på ham, for å evt. utelate andre, mer skumle ting...

Puster lettet ut, nå, jeg... Jo, jeg har akkurat i dag en gutt på 7, som i ca 3 uker nå har klaget på hodepine. Han har feber, ganske høy, og han er veldig sliten i kroppen sin, sier han. Han var borte et par dager i forrige uke, og nå er han altså liggende igjen: hodepine og feber.

Han gikk og la seg i senga si i 13-tida, og sovna nesten med det samme. Han sover enda.

Men jeg vil også levere en urinprøve på ham, for å evt. utelate andre, mer skumle ting...

Fått tilbake nicket ditt nå eller...? :-)

fei1365380229

Legen sa hun kunne se mye rart av urinprøven, de skulle dyrke den noen timer for å se om det var denne virusgreia.

Godt å høre det er andre da, blir jo litt bekymret når det kommer og går, kommer og går....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...