Gå til innhold

Damer tenner på drapsmenn/bad guys for deretter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

At drøssevis av damer liker badguys/drapsmenn/psykiatriske menn er vel ingen overraskelse på de fleste som har levd noen år. Se bare på Fossmo og andre fengselsfugler. Får jo bunker med frierbrev som oss andre normale/snille menn bare kan drømme om. Merket dette på kroppen selv. Aldri hatt mere draget på byen enn de gangene jeg har vært frekk og ekkel.

Men det mest patetiske er jo at damer nå i Oslo driver innsamling til mishandlede kvinner. Selvfølgelig er jo mesteparten av disse kvinnene mishandlet fordi de liker gale menn og får som fortjent. Snakk om dobbeltmoral. Her går de altså rundt og tenner på og blir sammen med disse gale mennene og etterpå skal de ha oppreisning for dette.Blir jo omtrent som om jeg hopper over gjerdet til løvene i dyreparken og etter at de har spist av meg beinet så går jeg og krever erstatning. Patetisk.

Er jo ikke så merkelig at verden kryr av drapsmenn når man blir belønnet med damer for disse ugjerningene. Tydeligvis alt for mange damer der ute som trenger seriøs psykiatrisk behandling.

Skrevet

Jeg er både enig og uenig med deg. Det er veldig mange kvinner som blir tiltrukket av badboys, sånne "wolle schpa, hva skjer'a"-menn. Men at de fortjener å bli mishandlet er bare tull. Ingen fortjener det, uansett hva de har gjort for å fremkalle en eller annen krangel.

Skrevet

Jeg ble kalt for undulatmorder. Ingen tente på det.

Senere har jeg måttet hemmeligholde mine mord.

Skrevet

Jeg ble kalt for undulatmorder. Ingen tente på det.

Senere har jeg måttet hemmeligholde mine mord.

Drap på dyr og barn etc er nok ikke en generell fetisj greie blant damer...tror det blir litt mere for spesielt interesserte/ekstrem psykiatri.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det verste er at du har mye rett i det du skriver.

Skrevet

Drap på dyr og barn etc er nok ikke en generell fetisj greie blant damer...tror det blir litt mere for spesielt interesserte/ekstrem psykiatri.

Generellt, nei. Heldigvis. Men baneheiamorderne svømmer jo i frierbrev, skal man tro det man hører.

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...