Gå til innhold

Jeg fant drømmekjolen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

YES! Jeg trodde ikke det var sant - hadde vært innom en håndfull butikker, hadde bare giddet prøve en annen kjole først og så fant jeg den! Kjolen med stor K. Eller rettere sagt det er fotsidt skjørt og topp i samme stoff og farge (mørk rød) og den er helt nydelig! Den satt som støpt (måtte få sydd inn skulderstroppene 2 cm for jeg er så kort i overkroppen) og var nydelig feminin og akkurat sånn som jeg var ute etter! Jeg er sjokkskadet fremdeles... :o)

Den kostet 2199,-, men pyttsann. :o) Denne skal jeg jo ha i årevis fremover!

Det merkeligste var at jeg skled rett inn i str. 38, noe som med denne vekta (152 cm / 60 kg) skal være fysisk umulighet så den må være romslig i størrelsen. :o)

Så var det sko da... *Sukk* Har trålet samtlige (glemte en!) skobutikker i Trondheim sentrum og finner ingenting... De enste jeg fant som jeg virkelig likte var grusomme på foten så de gadd jeg ikke kjøpe. Tiypisk.

Nå gleder jeg meg enda mer til jul! :o)

Skrevet

Så herlig at du ble så glad for det, Lillemus :)

Du ser sikkert nydelig ut :)

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Artig når man finner noe man liker så godt.

En kjole til den prisen, kan du nok ha glede av i mange år fremover ja.

Skrevet

Kjøpte du den på Celine?

Celine? Er det en butikk i Trondheim?

Nei, jeg kjøpte den på Victoria på Nordre. Flott service også! :o) *Virrer lykkelig omkring*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163007370' post='3379572]

Trodde du skulle gifte deg, jeg nå ;)

*Hahahaha* Nei, noe bryllup blir det ikke på lenge, lenge her i gården! :o)

Men jeg kan godt ha den på i et bryllup om jeg blir bedt i et. :o)

Skrevet

Grattis:)

Sko skal da være lett å finne! Vært innom Bello?

Skrevet

*Hahahaha* Nei, noe bryllup blir det ikke på lenge, lenge her i gården! :o)

Men jeg kan godt ha den på i et bryllup om jeg blir bedt i et. :o)

Hi hi ;)

Du kan komme i mitt. Jeg skal ikke gifte meg på mange mange år, så flaks at det er en kjole du skal ha lenge ;)

Skrevet

Vedr sko: Husker de sa til meg i brudebutikken i hine håde dager at satengskoene jeg kjøpte til brudebruk kunne farges etterpå, hvis man ville bruke dem til noe annet.

Kanskje det kunne være en idé å kjøpe slike sko og få dem farget i en farge som mætsjer den mørke røde kjolen?

Skrevet

Grattis:)

Sko skal da være lett å finne! Vært innom Bello?

Jeg er jævlig sær på sko, selv om det ikke ser sånn ut. :o)

Har vært overalt, også på Bello, og finner ikke noe jeg synes passer.

Fant denne:

http://www.falkanger.no/images/products/0301H06.gif

i helt sort og den er nydelig, men den var helt grusom på foten så jeg gadd selvfølgelig ikke kjøpe den. Men hvis noen vet om en lignende sko (synes den typen hel er så nydelig!) så gi meg gjerne et tips!

Men ikke denne:

http://www.falkanger.no/images/products/0077H06.gif

Den er heller ikke god på foten min, dessuten passer ikke den lyse stripen til kjolen min. :o)

Skrevet

Vedr sko: Husker de sa til meg i brudebutikken i hine håde dager at satengskoene jeg kjøpte til brudebruk kunne farges etterpå, hvis man ville bruke dem til noe annet.

Kanskje det kunne være en idé å kjøpe slike sko og få dem farget i en farge som mætsjer den mørke røde kjolen?

Hmmmm.... Men hvordan i all verden skal jeg få til samme farge som på kjolen?!

Skrevet

Nei det vet jeg dessverre ikke! Tenkte at dette kanskje var noe de i en sånn brudebutikk kunne hjelpe til med, men mulig de mente at jeg måtte ha bedrevet "egenfarging".

En annen ting er jo at slike satengsko _kan_ fåes i andre farger enn hvitt. Jeg husker ihvertfall at de satengskoene var utrolig gode å ha på, og jeg synes at mange pensko er vonde.

Men jeg valgte å ikke farge dem lell - ettersom jeg leide kjole er det bare sko + slør jeg har i behold fra brudestasen min! ;-)

Skrevet

Nei det vet jeg dessverre ikke! Tenkte at dette kanskje var noe de i en sånn brudebutikk kunne hjelpe til med, men mulig de mente at jeg måtte ha bedrevet "egenfarging".

En annen ting er jo at slike satengsko _kan_ fåes i andre farger enn hvitt. Jeg husker ihvertfall at de satengskoene var utrolig gode å ha på, og jeg synes at mange pensko er vonde.

Men jeg valgte å ikke farge dem lell - ettersom jeg leide kjole er det bare sko + slør jeg har i behold fra brudestasen min! ;-)

Der sier du noe - brudebutikker har jo tøy og sko for forlovere og brudepiker også! Må en tur innom byen i morra også skjønner jeg. Takk for tipset!

Skrevet

Jeg er jævlig sær på sko, selv om det ikke ser sånn ut. :o)

Har vært overalt, også på Bello, og finner ikke noe jeg synes passer.

Fant denne:

http://www.falkanger.no/images/products/0301H06.gif

i helt sort og den er nydelig, men den var helt grusom på foten så jeg gadd selvfølgelig ikke kjøpe den. Men hvis noen vet om en lignende sko (synes den typen hel er så nydelig!) så gi meg gjerne et tips!

Men ikke denne:

http://www.falkanger.no/images/products/0077H06.gif

Den er heller ikke god på foten min, dessuten passer ikke den lyse stripen til kjolen min. :o)

Gå inn på www.vagabond.com. Trykk på ladies og så på occasion, party.. Der er det noen fine.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163007550' post='3379584]

Hi hi ;)

Du kan komme i mitt. Jeg skal ikke gifte meg på mange mange år, så flaks at det er en kjole du skal ha lenge ;)

*Blander seg inn*

Kan jeg også få komme, så får jeg en unnskyldning for å kjøpe meg ny kjole? :D

Skrevet

Celine? Er det en butikk i Trondheim?

Nei, jeg kjøpte den på Victoria på Nordre. Flott service også! :o) *Virrer lykkelig omkring*

Så bra :-)

Celine er en butikk der de selger pene (og dyre) klær, ofte selskapsantrekk.

Skrevet

Så bra! Å finne en så fin kjole er jo den ultimate tilfredsstillelsen;)

Skrevet

I USA ihvertfall så farger de sko etter ditt ønske. Da jeg fikk sydd kjole til prom, så tok butikken en bit av stoffet og sendte med skoen, slik at sko og kjole hadde akkurat samme farge. Skikkelig fint :)

Skrevet

Gå inn på www.vagabond.com. Trykk på ladies og så på occasion, party.. Der er det noen fine.

Den ene skoen jeg lenket til her er Vagabond, den var avbildet på siden, men den passer verken min fot eller kjolen. :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...