Gå til innhold

Jeg fant drømmekjolen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å du må itj snakk!

Nå gruer jeg meg....tenk på alt man skal kle på seg til jul og sånn - heldigvis er jeg i syden når julebordet på jobben er -jeg syns nemlig ikke det er så ille kle av meg....

GRATULERER - send meg en MMS! (iført kjolen da seff)

Skrevet

Å du må itj snakk!

Nå gruer jeg meg....tenk på alt man skal kle på seg til jul og sånn - heldigvis er jeg i syden når julebordet på jobben er -jeg syns nemlig ikke det er så ille kle av meg....

GRATULERER - send meg en MMS! (iført kjolen da seff)

Får ikke til å sende mms med den forbaskede mobilen min, men jeg har vel mailadresen din her et sted?

Får ikke toppen før i slutten av neste uke da.

Skrevet

Får ikke til å sende mms med den forbaskede mobilen min, men jeg har vel mailadresen din her et sted?

Får ikke toppen før i slutten av neste uke da.

ja send meg bilde -jeg vil se! :)

[email protected]

Skrevet

*Hahahaha* Nei, noe bryllup blir det ikke på lenge, lenge her i gården! :o)

Men jeg kan godt ha den på i et bryllup om jeg blir bedt i et. :o)

Men kan du gå i bryllup i rød kjole da??? Trodde det betød at man har et forhold til brudgommen?

Skrevet

Men kan du gå i bryllup i rød kjole da??? Trodde det betød at man har et forhold til brudgommen?

Ha ha, det har jeg aldri hørt!!

Jeg gikk i rød kjole i min ene søsters bryllup, men svogeren min har jeg ikke vært bortpå altså! ;-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Hmmmm.... Men hvordan i all verden skal jeg få til samme farge som på kjolen?!

Gå innom Østerlie Fargehandel i Søndre. De vet sikkert å få farget sakene.

Skrevet

*Blander seg inn*

Kan jeg også få komme, så får jeg en unnskyldning for å kjøpe meg ny kjole? :D

Seff.!

Men ikke hold pusten mens du venter ;)

Skrevet

Gratulerer med handelen! Gøy å høre at du er strålende fornøyd :) Den høres knallfin ut! Det ordner seg sikkert med sko også skal du se. Lykke til!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163014891' post='3379783]

Seff.!

Men ikke hold pusten mens du venter ;)

Helt greit. Ta den tiden du trenger, du:)

Skrevet

Har jeg aldri hørt. :o)

Skrevet

Så gøy, da!

Gratulerer så mye, og lykke til med bruken - jeg håper det blir mange anledninger.

Og prisen har du selvsagt glemt for lenge siden.

Skrevet

Gratulerer massevis med den nye kjolen. Du finner nok drømmeskoene også skal du se!!!

Skrevet

Så gøy, da!

Gratulerer så mye, og lykke til med bruken - jeg håper det blir mange anledninger.

Og prisen har du selvsagt glemt for lenge siden.

Prisen? Hm? Hva sa? Har jeg ikke hørt noe om. ;o)

Tvillingmamma
Skrevet

Hmmmm.... Men hvordan i all verden skal jeg få til samme farge som på kjolen?!

Hei, jeg leverte inn mine bryllupssatengsko i en brudebutikk. Der hvor jeg kjøpte de.

Fikk de farget sorte jeg da, så de skulle passe til alt oppgjennom årene.

Du kan jo spørre :)

Tvillingmamma
Skrevet

Nei det vet jeg dessverre ikke! Tenkte at dette kanskje var noe de i en sånn brudebutikk kunne hjelpe til med, men mulig de mente at jeg måtte ha bedrevet "egenfarging".

En annen ting er jo at slike satengsko _kan_ fåes i andre farger enn hvitt. Jeg husker ihvertfall at de satengskoene var utrolig gode å ha på, og jeg synes at mange pensko er vonde.

Men jeg valgte å ikke farge dem lell - ettersom jeg leide kjole er det bare sko + slør jeg har i behold fra brudestasen min! ;-)

Mine er utrolig gode å ha på, derfor valgte jeg å få de farget etter bryllupet.

Moren til en venninne hadde kjempeproblemer med å finne sko til kjolen i forbindelse med datterens bryllup. Hun valgte å kjøpe hvite sateng brudesko og fikk de farget helt perferkt til kjolen sin.

Skrevet

Hei, jeg leverte inn mine bryllupssatengsko i en brudebutikk. Der hvor jeg kjøpte de.

Fikk de farget sorte jeg da, så de skulle passe til alt oppgjennom årene.

Du kan jo spørre :)

Da må jeg vel ta med meg skjørtet så de har farven å gå etter. Men jeg skal ta en liten runde i morra før jeg drar på jobb gitt!

En så dyr og fin kjole fortjener skikkelig flotte sko også! :o)

Skrevet

Mine er utrolig gode å ha på, derfor valgte jeg å få de farget etter bryllupet.

Moren til en venninne hadde kjempeproblemer med å finne sko til kjolen i forbindelse med datterens bryllup. Hun valgte å kjøpe hvite sateng brudesko og fikk de farget helt perferkt til kjolen sin.

Lurt! :-) De skal jeg jammen huske på.

Vet du hva hun evt måtte betale ekstra for å få dem farget?

Jeg kommer nok ikke til å farge brudeskoa mine uansett nå - ikke etter så mange år. Har jeg spart dem så lenge kan jeg vel saktens spare dem litt til! ;-)

Men kunne jo være aktuelt for evt nyinnkjøpte sko senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...