Gå til innhold

er han interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva er det beste teiknet ein kan sjå etter for å finne ut om typen egentlig er interessert?

Gjest Tror du noen liker deg?
Skrevet

Jeg vet ikke om du er jente eller gutt, men et sikkert tegn er at han sier "jeg liker deg" til deg. Om du er usikker, kan du jo rett og slett spørre ham om han liker deg.

Skrevet

Jeg vet ikke om du er jente eller gutt, men et sikkert tegn er at han sier "jeg liker deg" til deg. Om du er usikker, kan du jo rett og slett spørre ham om han liker deg.

eg er kvinne på 27 for å seia det sånn...

Skrevet

Kan det tenkes at du må lete etter de samme tegn som du selv kommer med, når du vil signalisere til ham at du liker ham?

Skrevet

eg er kvinne på 27 for å seia det sånn...

Kan det tenkes at du må lete etter de samme tegn som du selv kommer med, når du vil signalisere til ham at du liker ham?

Skrevet

Får prøve noko til helga tenker eg :-)

Skrevet

Får prøve noko til helga tenker eg :-)

Ja, hva med å fortelle ham at du er blitt kjær i ham...

Skrevet

Ja, hva med å fortelle ham at du er blitt kjær i ham...

Me har vore saman ein del plasser, men er litt redd for at følelsene eg har for han ikkje er gjensidige :-) Håpar eg får det til å fungera denne gongen :-)

Skrevet

kan ikke svare deg på spørsmåler-siden d er så leeeenge siden jeg var på sjekkemarkedet. Men av en eller annen grunn så har jeg trodd at du var i et forhold?! Har det skjedd noe som jeg ikke har fått med meg? Nyssgjerrig ble jeg nå ;-)

Skrevet

kan ikke svare deg på spørsmåler-siden d er så leeeenge siden jeg var på sjekkemarkedet. Men av en eller annen grunn så har jeg trodd at du var i et forhold?! Har det skjedd noe som jeg ikke har fått med meg? Nyssgjerrig ble jeg nå ;-)

Jeg også!

Skrevet

Har eit sju år langt ekteskap bak meg, men det tok slutt i mai :-(

Skrevet

Har eit sju år langt ekteskap bak meg, men det tok slutt i mai :-(

Huff- det var sikkert ikke noe særlig .Ja da er det ikke rart du er ute på sjekkern;-)

Ha lykke til -håper det klaffer:-)

Skrevet

Huff- det var sikkert ikke noe særlig .Ja da er det ikke rart du er ute på sjekkern;-)

Ha lykke til -håper det klaffer:-)

tusen takk :-)

Skrevet

Me har vore saman ein del plasser, men er litt redd for at følelsene eg har for han ikkje er gjensidige :-) Håpar eg får det til å fungera denne gongen :-)

Men om du er gald i han, so gjer det kanskje ikkje noko om han ikkje liker deg på den same måten. Han vil heilt sikkert bli glad for at du har slike varme kjensler for han. Og vil du ikkje gjere han glad?

Lukke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...