Goldy79 Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Kva er det beste teiknet ein kan sjå etter for å finne ut om typen egentlig er interessert? 0 Siter
Gjest Tror du noen liker deg? Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg vet ikke om du er jente eller gutt, men et sikkert tegn er at han sier "jeg liker deg" til deg. Om du er usikker, kan du jo rett og slett spørre ham om han liker deg. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 Jeg vet ikke om du er jente eller gutt, men et sikkert tegn er at han sier "jeg liker deg" til deg. Om du er usikker, kan du jo rett og slett spørre ham om han liker deg. eg er kvinne på 27 for å seia det sånn... 0 Siter
Gjest Tror du noen liker deg? Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Kan det tenkes at du må lete etter de samme tegn som du selv kommer med, når du vil signalisere til ham at du liker ham? 0 Siter
Gjest Tror du noen liker deg? Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 eg er kvinne på 27 for å seia det sånn... Kan det tenkes at du må lete etter de samme tegn som du selv kommer med, når du vil signalisere til ham at du liker ham? 0 Siter
Goldy79 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 Kan det tenkes at du må lete etter de samme tegn som du selv kommer med, når du vil signalisere til ham at du liker ham? Får prøve noko til helga tenker eg :-) 0 Siter
Gjest Tror du noen liker deg? Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Får prøve noko til helga tenker eg :-) Ja, hva med å fortelle ham at du er blitt kjær i ham... 0 Siter
Goldy79 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 Ja, hva med å fortelle ham at du er blitt kjær i ham... Me har vore saman ein del plasser, men er litt redd for at følelsene eg har for han ikkje er gjensidige :-) Håpar eg får det til å fungera denne gongen :-) 0 Siter
matildes mor Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 kan ikke svare deg på spørsmåler-siden d er så leeeenge siden jeg var på sjekkemarkedet. Men av en eller annen grunn så har jeg trodd at du var i et forhold?! Har det skjedd noe som jeg ikke har fått med meg? Nyssgjerrig ble jeg nå ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 kan ikke svare deg på spørsmåler-siden d er så leeeenge siden jeg var på sjekkemarkedet. Men av en eller annen grunn så har jeg trodd at du var i et forhold?! Har det skjedd noe som jeg ikke har fått med meg? Nyssgjerrig ble jeg nå ;-) Jeg også! 0 Siter
Goldy79 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 kan ikke svare deg på spørsmåler-siden d er så leeeenge siden jeg var på sjekkemarkedet. Men av en eller annen grunn så har jeg trodd at du var i et forhold?! Har det skjedd noe som jeg ikke har fått med meg? Nyssgjerrig ble jeg nå ;-) Har eit sju år langt ekteskap bak meg, men det tok slutt i mai :-( 0 Siter
matildes mor Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Har eit sju år langt ekteskap bak meg, men det tok slutt i mai :-( Huff- det var sikkert ikke noe særlig .Ja da er det ikke rart du er ute på sjekkern;-) Ha lykke til -håper det klaffer:-) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 Huff- det var sikkert ikke noe særlig .Ja da er det ikke rart du er ute på sjekkern;-) Ha lykke til -håper det klaffer:-) tusen takk :-) 0 Siter
Gjest Tror du noen liker deg? Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Me har vore saman ein del plasser, men er litt redd for at følelsene eg har for han ikkje er gjensidige :-) Håpar eg får det til å fungera denne gongen :-) Men om du er gald i han, so gjer det kanskje ikkje noko om han ikkje liker deg på den same måten. Han vil heilt sikkert bli glad for at du har slike varme kjensler for han. Og vil du ikkje gjere han glad? Lukke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.