Gå til innhold

beste sted for å ha blog?

Anbefalte innlegg

Gjest bloggulf
Skrevet

hvor er det beste stedet å ha blog? uten unødvendig reklame og sånn. skal lage meg en blogside men vet ikke hvor. vil helst ikke har reklame og popup vinduer..

Skrevet

Kommer an på om du ønsker å bli med i et "samfunn" eller om det holder å ha en egen, frittstående blogg. Jeg vil anbefale blogger.com eller wordpress.com, og også vox.com. Alle disse har elementer av "samfunn" i seg (du kan lete etter likesinnede basert på interesser eller knytte til deg venner som du vi kunne se de siste innleggene til på din egen side), men ikke så utpreget som f.eks. Livejournal og de norske tilbyderne (VG, enjoydiary etc).

Gjest bloggulf
Skrevet

Kommer an på om du ønsker å bli med i et "samfunn" eller om det holder å ha en egen, frittstående blogg. Jeg vil anbefale blogger.com eller wordpress.com, og også vox.com. Alle disse har elementer av "samfunn" i seg (du kan lete etter likesinnede basert på interesser eller knytte til deg venner som du vi kunne se de siste innleggene til på din egen side), men ikke så utpreget som f.eks. Livejournal og de norske tilbyderne (VG, enjoydiary etc).

jeg vil ikke være i noe samfunn og jeg vil ikke at andre bloggere skal kunne legge meg på noen vennelister av noe slag.

Skrevet

jeg vil ikke være i noe samfunn og jeg vil ikke at andre bloggere skal kunne legge meg på noen vennelister av noe slag.

Da ville jeg forsøkt blogger.com (og publisert til blogspot) eller kanskje helst wordpress.com.

Skrevet

Hvorfor vil du ha blogg? Jeg bare lurer.. har ikke skjønt greia.

Gjest Debra irl
Skrevet

til familiebloggen bruker jeg abcblogg, for der kan jeg passordbeskytte bloggen. Det har bare familiemedlemmer slik at de kan følge med på oss. Moro for de som bor et stykke unna.

Til min "tullogtøysblogg" bruker jeg blogspot, via blogger.com.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...