Gå til innhold

For godt til å være sant...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen var jeg ute, der traff jeg en hærlig fyr. Jeg ble med han hjem og til tilbragte så og si hele helgen sammen (bortsett fra noen timer på lørdagen da jeg var hjemom og sov litt).

Vi hadde det kjempefint, prata masse, hadde god sex, prata mere, bare lå å kosa på senga, mye nærhet, kos og prat. Når jeg dro på søndagen var avtalen at vi skulle treffes igjen til helgen, da han går på skole, og har en del prøver fremover - så han skulle prioritere å lese.

Vel, på mandag møttes vi helt tilfeldi i det jeg var på vei av t-banen, og han på vei på. Det endte med at vi tilbragte hele kvelden sammen, i går snakka vi noen timer i telefonen, og i kveld kommer han hit igjen.

Vi koser oss veldig i hverandres selskap, han er veldig søt mot meg, sier alle de riktige tingene osvosv.

Jeg går bare rundt og smiler og det kribøer i magen. Alt har jo skjedd veldig fort, og egentlig vil vi begge roe ned litt, men vi syns det er vanskelig - for vi har det så bra - koser oss sånn sammen.

Men - er det for godt til å være sant? Jeg lå i natt og tenkte på sist jeg hadde det litt lignende - det er noen år siden nå. Det endte med at forholdet var over fra hans side i løpet av kanskje en mnd eller noe....

Jeg prøver å nyte det og heller ta det som det kommer - men så er jeg redd for å bli såret også da....

Alt er jo bare så fint - vi prater om alt, vi har god sex, vi har mye nærhet og kos....

Man får vel bare ta tiden som den kommer, og ikke bekymre seg over hva som kan skje.DEt føles så riktig - så godt...

Jeg gleder meg iallefall til å få besøk i kveld/natt.

Skrevet

Så herlig!!!! Ikke ødelegg denne herlige tiden ved å tenke at det umulig kan vare - nyt det for alt det er verdt! :o)

Og kos deg skikkelig! ;o)

Skrevet

Er det ikke deilig??? Nyt det,og bare følg magefølelsen din du. Er litt der selv jeg etter ganske mange måneder :)

Skrevet

Klart det kan gå bra! Mitt forhold begynte akkurat sånn som du bskriver. Nå er vi nygifte, og har vært sammen i knappe 4 år :o)

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg møtte ikke min gemal akuratt på samme måte, men alt skjedde i rekordfart :o) Flyttet sammen etter kun kort tid.

Nyt det!!!!

Til våren har vi vært sammen i 10år, og vi er gift allerede på åttende året;o)

Vennlig hilsen

Skrevet

Er det ikke deilig??? Nyt det,og bare følg magefølelsen din du. Er litt der selv jeg etter ganske mange måneder :)

Jeg er der etter 1,5 år! :o) Og jeg vet det er flere her inne som er der fremdeles etter mange år! Vi er heldige vi!

Skrevet

Nyt det! Fortsetter det, kan du spørre forsiktig om dere er kjærester når det har gått noen uker. :-)

Skrevet

Jeg møtte forresten samboeren på samme måte, sånn cirka (visste hvem han var fra før).

Skrevet

Jeg tenker litt sånn: Så lenge dere har det flott sammen - så NYT det!

Om han er "den rette", er selvsagt alt for tidlig å si - men hva så?

Kos dere, ha det flott sammen og bli kjent med hverandre.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...