Gå til innhold

Er det mote med Selbuvotter nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så to ungdommer på samme offentlige transport og begge hadde selbuvotter. De reiste ikke sammen.

Mote?

Eller bare tilfeldigheter??

Forresten litt artig med han ene, for jeg så opp og så at det sto en krumrygget mann med frakk og gubbebukser og lue og selbuvotter i midtgangen, og tenkte forskrekket at "neimen har ingen reist seg for den gamle mannen?", hvorpå mannen snudde seg og blottla et ansikt på cirka 20 somre! ;-)

punky brewster
Skrevet

Mote og mote. Alle har vel noen selbuvotter liggende. Og er det kaldt, så bruker man dem:)

Skrevet

Mote og mote. Alle har vel noen selbuvotter liggende. Og er det kaldt, så bruker man dem:)

Jo, men det _kunne_ jo vært litt in blant ungdommen nå til dags! ;-)

Skrevet

jeg følger aldri moter, men abonnerer på selbuvotter fra mormor. dvs. at hun sender meg nye på oppfordring når jeg har mistet de jeg hadde.

selbuvotter er det eneste fingervarmende plagget jeg har til dagligbruk, og det funker så fint, så.

men mote? tja :)

Skrevet

jeg følger aldri moter, men abonnerer på selbuvotter fra mormor. dvs. at hun sender meg nye på oppfordring når jeg har mistet de jeg hadde.

selbuvotter er det eneste fingervarmende plagget jeg har til dagligbruk, og det funker så fint, så.

men mote? tja :)

Det er lenge siden jeg hadde en mormor som kunne strikke, men jeg hadde gjerne tatt imot selbuvotter. :-)

Selbuvotter er fint og kan brukes uavhengig av hva som er "mote". Men av og til kan ulike strikkaplagg være enda mer på moten enn ellers, slik som det f eks var med Ellinor Floors design på 80-tallet.

For ikke å snakke om Spook-genseren!:-)

http://www.selbu.kommune.no/skoler/Div/museum/strikkeutstilling/originalselbu-2.jpg

Skrevet

Selbuvotter er tidløse! :o) Alltid moderne!

Jo, men er det _ekstra_ in nå? Ala Ellinor Floor på åttitallet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...