Gå til innhold

lønn regnskap

Gjest barelurerpådetjeg

Anbefalte innlegg

Gjest barelurerpådetjeg
Skrevet

Hvilken timelønn kan en bedriftsøkonom (20 vektall -1 år på høgskole), forvente å få i en kontorjobb med hovedvekt på regnskap?

Gjest Regnskap
Skrevet

Jeg jobber med regnskap/lønn/konsernregnskap + div. oppgaver. Jeg er eneste person som jobber med dette, og har derfor fullt ansvar.

Har 2 år på høyskole + over 10 års praksis.

Det er ikke vanlig at man oppgir timelønn, men mnd. elller årslønn.

Jeg tjener 208 pr. time. (405.000 pr. år)

Jeg jobber ikke i Oslo eller annen storby.

Vil anta at du må begynne ca. 100.000 under meg. Dvs. ca. 155,- pr. time. dersom du bare har regnskap og ingen praksis. (Men det er jo ren gjetning.)

Skrevet

*sjekke lønnstabellen*

Her hos hos oss tjener en regneskapskonsulent uten ansiennitet i underkant av 150 kr per time. (Men ansienniteten blir regnet fra årene etter videregående skole med et fradrag på fem år.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...