Gjest barelurerpådetjeg Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Hvilken timelønn kan en bedriftsøkonom (20 vektall -1 år på høgskole), forvente å få i en kontorjobb med hovedvekt på regnskap? 0 Siter
Gjest barelurerpådetjeg Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 uten annen praksis.. 0 Siter
Gjest Regnskap Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg jobber med regnskap/lønn/konsernregnskap + div. oppgaver. Jeg er eneste person som jobber med dette, og har derfor fullt ansvar. Har 2 år på høyskole + over 10 års praksis. Det er ikke vanlig at man oppgir timelønn, men mnd. elller årslønn. Jeg tjener 208 pr. time. (405.000 pr. år) Jeg jobber ikke i Oslo eller annen storby. Vil anta at du må begynne ca. 100.000 under meg. Dvs. ca. 155,- pr. time. dersom du bare har regnskap og ingen praksis. (Men det er jo ren gjetning.) 0 Siter
Gyda Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 *sjekke lønnstabellen* Her hos hos oss tjener en regneskapskonsulent uten ansiennitet i underkant av 150 kr per time. (Men ansienniteten blir regnet fra årene etter videregående skole med et fradrag på fem år.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.