Gjest ThatsNOTmyboy... Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 .... det ER medfødt! ) http://gprime.net/video.php/thatsmyboy 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Den har vært postet her før... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Du må ikke vise den her. Mange eier ikke humor og synes at dette er å utlevere barnet (!). Jeg synes den er søt. Min kjære sønn gjør akkurat slik både i senga på dyna når han blir veldig glad. Og han kan gjøre det når han koser med en stor bamse. Det er jo overhodet ikke noe seksuelt i dette - bare søtt!!! 0 Siter
Gjest Smakløst Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Du må ikke vise den her. Mange eier ikke humor og synes at dette er å utlevere barnet (!). Jeg synes den er søt. Min kjære sønn gjør akkurat slik både i senga på dyna når han blir veldig glad. Og han kan gjøre det når han koser med en stor bamse. Det er jo overhodet ikke noe seksuelt i dette - bare søtt!!! Nemlig: ikke noe seksuelt. Og allikevel skal voksne folk tenke nettopp i de baner straks de får anledning... mulig jeg har dårlig fantasi, men jeg har _aldri_ tenkt tanken om noe i den retningen når jeg har sett mine fire drive med sine baby-øvelser. 0 Siter
rickielee Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Nemlig: ikke noe seksuelt. Og allikevel skal voksne folk tenke nettopp i de baner straks de får anledning... mulig jeg har dårlig fantasi, men jeg har _aldri_ tenkt tanken om noe i den retningen når jeg har sett mine fire drive med sine baby-øvelser. Jeg er helt enig med deg... Synes det er så utrolig usmakelig og kjipt at voksne gjør naturlige, uskyldige babyhandlinger til seksualiserte voksenhandlinger. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Nemlig: ikke noe seksuelt. Og allikevel skal voksne folk tenke nettopp i de baner straks de får anledning... mulig jeg har dårlig fantasi, men jeg har _aldri_ tenkt tanken om noe i den retningen når jeg har sett mine fire drive med sine baby-øvelser. Ikke jeg heller. Det er jo helt naturlig - og en måte de øver kroppen sin på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.