Gå til innhold

Daniel Craig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jeg feil eller blir James Bondène eldre for hver nye skuespiller?

Han her vil jeg kalle mer "søt" enn mandig... Eller? :)

Skrevet

Han der er ingen James Bond-type! Jeg tror at de som har plukket ham ut på audition må ha hatt en heidundrande fest natta før.

Skrevet

Han der er ingen James Bond-type! Jeg tror at de som har plukket ham ut på audition må ha hatt en heidundrande fest natta før.

Jeg reagerte litt jeg også... Ikke mye lik med de tidligere synes jeg.

Skrevet

Helt enig! Jeg har egentlig ikke sansen for Pierce Brosnan, men synes han av utseende virkelig var James Bond!

Skrevet

Jeg reserverer meg til å mene noe om dette når jeg har sett filmen.

Når det er sagt: James Bond ER Sean Connery. Ingen over, ingen ved siden. Så det så.

Skrevet

Når det er sagt: James Bond ER Sean Connery. Ingen over, ingen ved siden. Så det så.

Jeg reserverer meg til å mene noe om dette FØR jeg har sett filmen. (Skulle det selvsagt stå)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er et fett hvem som spiller James Bond. Driten spiller inn millioner uansett hvem som spiller 007.

Det eneste som kreves er et greit utseende og dress.

Skrevet

Da jeg så ham for første gang så ble jeg kjempeskuffet. Han ser veldig gammel ut og er ikke hva jeg ser for meg som ideal til james bond!

Det skal være visse ting som stemmer i en slik film synes jeg. Pene jenter, masse action som er helt uvirkelig og pen mann med sort hår!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da jeg så ham for første gang så ble jeg kjempeskuffet. Han ser veldig gammel ut og er ikke hva jeg ser for meg som ideal til james bond!

Det skal være visse ting som stemmer i en slik film synes jeg. Pene jenter, masse action som er helt uvirkelig og pen mann med sort hår!

Har lest at Daniel Craig er den beste Bond etter Sean Connory. Skjønner ikke helt det der, jeg syns nå Roger var kul, jeg da. :-D

Gjest ChiengMai
Skrevet

Neida, Roger var kulest. Han hadde så til de grader laid back mimikk.

Skrevet

Jeg har ihvertfall ikke latt meg imponere av det jeg har sett av han hittil, men jeg ser at kritikerne jubler. men det er kanskje for han som skuespiller og ikke som _mann_?

Helt enig med deg i at han ser gammel ut, men jeg må nok motstrebende innrømme at for første gang i historien er James Bond YNGRE enn meg!! :-(

*sukk*

Skrevet

Neida, Roger var kulest. Han hadde så til de grader laid back mimikk.

Roger når ikke Sean til knehasene....

Skrevet

Amen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Roger når ikke Sean til knehasene....

Der er vi mer enn tydeligvis helt uenige.

Skrevet

Der er vi mer enn tydeligvis helt uenige.

Og det er helt OK :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...