Gjest pekka Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ser jeg feil eller blir James Bondène eldre for hver nye skuespiller? Han her vil jeg kalle mer "søt" enn mandig... Eller? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 http://www.fvn.no/kulturpuls/showbiz/article412254.ece 0 Siter
Gyda Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Han der er ingen James Bond-type! Jeg tror at de som har plukket ham ut på audition må ha hatt en heidundrande fest natta før. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Han der er ingen James Bond-type! Jeg tror at de som har plukket ham ut på audition må ha hatt en heidundrande fest natta før. Jeg reagerte litt jeg også... Ikke mye lik med de tidligere synes jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Han der er ingen James Bond-type! Jeg tror at de som har plukket ham ut på audition må ha hatt en heidundrande fest natta før. Helt enig! Jeg har egentlig ikke sansen for Pierce Brosnan, men synes han av utseende virkelig var James Bond! 0 Siter
KaVa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg reserverer meg til å mene noe om dette når jeg har sett filmen. Når det er sagt: James Bond ER Sean Connery. Ingen over, ingen ved siden. Så det så. 0 Siter
KaVa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg reserverer meg til å mene noe om dette når jeg har sett filmen. Når det er sagt: James Bond ER Sean Connery. Ingen over, ingen ved siden. Så det så. Jeg reserverer meg til å mene noe om dette FØR jeg har sett filmen. (Skulle det selvsagt stå) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Det er et fett hvem som spiller James Bond. Driten spiller inn millioner uansett hvem som spiller 007. Det eneste som kreves er et greit utseende og dress. 0 Siter
Gjest ho mor Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Da jeg så ham for første gang så ble jeg kjempeskuffet. Han ser veldig gammel ut og er ikke hva jeg ser for meg som ideal til james bond! Det skal være visse ting som stemmer i en slik film synes jeg. Pene jenter, masse action som er helt uvirkelig og pen mann med sort hår! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Da jeg så ham for første gang så ble jeg kjempeskuffet. Han ser veldig gammel ut og er ikke hva jeg ser for meg som ideal til james bond! Det skal være visse ting som stemmer i en slik film synes jeg. Pene jenter, masse action som er helt uvirkelig og pen mann med sort hår! Har lest at Daniel Craig er den beste Bond etter Sean Connory. Skjønner ikke helt det der, jeg syns nå Roger var kul, jeg da. :-D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg reserverer meg til å mene noe om dette når jeg har sett filmen. Når det er sagt: James Bond ER Sean Connery. Ingen over, ingen ved siden. Så det så. Neida, Roger var kulest. Han hadde så til de grader laid back mimikk. 0 Siter
morsan Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg har ihvertfall ikke latt meg imponere av det jeg har sett av han hittil, men jeg ser at kritikerne jubler. men det er kanskje for han som skuespiller og ikke som _mann_? Helt enig med deg i at han ser gammel ut, men jeg må nok motstrebende innrømme at for første gang i historien er James Bond YNGRE enn meg!! :-( *sukk* 0 Siter
KaVa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Neida, Roger var kulest. Han hadde så til de grader laid back mimikk. Roger når ikke Sean til knehasene.... 0 Siter
birdie Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg reserverer meg til å mene noe om dette når jeg har sett filmen. Når det er sagt: James Bond ER Sean Connery. Ingen over, ingen ved siden. Så det så. Amen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Roger når ikke Sean til knehasene.... Der er vi mer enn tydeligvis helt uenige. 0 Siter
KaVa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Der er vi mer enn tydeligvis helt uenige. Og det er helt OK :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.