Gjest martamor Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har ikke prøvd så mye fra apoteket, så jeg er litt nysgjerrig - det blir jo bare flere og flere ansikts- og kroppspleieprodukter der. Så jeg lurer på: - Hva slags produkter derfra bruker du? - Har du tørr, fet eller blandingshud? - Er du fornøyd? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Bruker ikke nå, men har brukt Vichyproduktene tidligere og de er helt greie, men litt udrøye synes jeg. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Til ansiktet har jeg ikke prøvd noe fra apoteket, men til hendene mine som er sprukne og såre, bruker jeg Avene Cold Cream. Og SebaMed dusjolje, den er også god. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Solkrem kan jeg godt kjøpe på apoteket,samt dusjsåper o.l., men ansiktskremer kjøper jeg heller i parfymeri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.