Gjest hva synes du som har erfaring? Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg har lyst til å videreutdanne meg og begynne neste høst. Men det kommer baby i hus på sensommeren og jeg lurer på om det vil bli for stritt å gjøre begge deler på en gang. Nybakt mor og studere samtidig. Ville dere ha ventet et år med å begynne på skolen? Far i huset måtte jo tatt ut permisjon, men det ville jo uansett blitt mye å gjøre for meg da vi har to barn fra før. 0 Siter
Gjest vent litt Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg ville ventet, og så ville jeg studert deltid. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg har et par nieser som har småbarn og som studerer. Mitt inntrykk er at det er veldig avhengig av babyen og hvordan h*n er. Er sikkert forskjell på en rolig baby og kolikkbaby sånn sett, så det er kanskje lurt å se det an? 0 Siter
Gjest hva synes du som har erfaring? Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg ville ventet, og så ville jeg studert deltid. Men med deltid så tenker jeg på div. brevkurs/fjernundervisning. Og jeg sitter igjen med en følelse om at slik undervisning ikke verdsettes så bra i arbeidslivet? Tar jeg helt feil? Dessuten så er det både helse og sosial-linje og førskoleutdanning i distriktet vårt. Men de tilbyr kun heltid studium. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.