Gjest mij Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ble ganske storøyd da jeg kom over dette.. Og for et flott domenenavn i tillegg! ) http://www.etdomenenavnkanmaksimaltinneholdesekstitrebokstaversliksomdette.com/menn.html 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Underlig prosjekt, ja. Ikke vet jeg om jeg kjenner til noen der.. setter meg ikke akkurat ned og leser en slik liste. 0 Siter
morsan Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Folk er rare! Lurer forresten på om alle mulige unger fra skoletida regnes som "menn" på en slik liste. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Folk er rare! Lurer forresten på om alle mulige unger fra skoletida regnes som "menn" på en slik liste. Ved første øyekast trodde jeg det var en dame som la ut liste over alle sine erobringer, det kunne kanskje vært mer pikant. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ved første øyekast trodde jeg det var en dame som la ut liste over alle sine erobringer, det kunne kanskje vært mer pikant. Det var det første jeg tenkte også. Men neida, det var en mann. Like underlig, forsåvidt.. :-) 0 Siter
Gjest prex plutos Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Tre ting jeg la merke til. 1: Jeg kjente ingen menn på lista. 2: Det er mange menn jeg faktisk ikke vet/husker etternavnet til. 3: Svært få med utenlandske navn. Er han rasit da? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Her kjente jeg igjen flere, og da jeg klikket meg inn på logo osv fant jeg det jeg tenkte, for det som de mennene jeg kjente igjen har felles, er det at mange av dem f.eks. jobber med film, med bøker eller i reklamebransjen (bl.a. Dinamo) og at mange av dem er å finne på nettstedet underskog.no. Det nettstedet er slik at du må bli anbefalt av andre medlemmer for å komme inn. De nye yuppiene. Men ellers tror jeg det mest er et prosjekt litt for gøy, basert på at folk skal maile hverandre mer på kryss og tvers. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.