Gå til innhold

Jødeelskende nazister på DOL.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge minst etpar av de virkelig "opplyste" her inne skal det visstnok befinne seg et snes "brune" på forumet.

Utrykket "brune" henspeiler seg på fargen skjortene til Sturm Abteilung (SA) hadde, altså de første nazistene i Tyskland.

Utrykket "brun" er altså synonymt med nazist.

Det som imidlertid er "litt" spesielt med de "brune" på DOL er at de i følge de samme "opplyste" visstnok stadig skriver fantatisk og rabiate støtteinnlegg for jøder...!?

-------------------------------

I og med at noen tydligvis opererer i en verden hvor det finnes jødeelskende nazister må vi vel også gå ut i fra at det finnes kristne satanister. hetrero homofile, kapitalistiske kommunister, samt at hvit er svart, og månen er lagd av gul ost.

Gjest Elextra
Skrevet

"Brun" brukes ofte som en generell betegnelse på rasistister/fremmedfiendtlige, og ikke nødvendigvis på personer med nazistiske symaptier. Tror de fleste som omtales som "brune" i dag har mer mott arabere/muslimer enn jøder.

Skrevet

Pluss minst en som t o m forsvarer funksjonshemma.

Noe må være fryktelig galt.

Kaos - spør du meg.

De gamle nazier er ikke hva de var, og det har de vel aldri vært heller.

Skrevet

"Brun" brukes ofte som en generell betegnelse på rasistister/fremmedfiendtlige, og ikke nødvendigvis på personer med nazistiske symaptier. Tror de fleste som omtales som "brune" i dag har mer mott arabere/muslimer enn jøder.

Naziene samarbeidet med muslimene i Midtøsten fram til 1945. Stormuftien (muslimenes øverste leder) var Adolfs rådgiver i "jødesaker". Det var han som rådet til å iføre jødene den gule davisstjernen, fordi Muhammed i sin tid også iførte dem en gul stjerne i Kaybar-oasen.

Muslimene og naziene var nære venner og samarbeidspartnere.

Skrevet

Ja, det er nettopp slik det går når kunnskapsløse får lov til å herpe språket og fjerne det fra all mening og opphav.

Gjest Elextra
Skrevet

Naziene samarbeidet med muslimene i Midtøsten fram til 1945. Stormuftien (muslimenes øverste leder) var Adolfs rådgiver i "jødesaker". Det var han som rådet til å iføre jødene den gule davisstjernen, fordi Muhammed i sin tid også iførte dem en gul stjerne i Kaybar-oasen.

Muslimene og naziene var nære venner og samarbeidspartnere.

Vennskap er nært når man ha en felles fiende.

Skrevet

Vennskap er nært når man ha en felles fiende.

Men er din fiendes fiende nødvendigvis din venn?

Neppe.

Kan en neger være rasist?

Javisst!

Kan en nazi være funksjonshemma?

Javisst. Det fantes mange nazier som manglet både et øye, armer og bein.

Så det ene fører ikke nødvendigvis til det andre.

Gjest Elextra
Skrevet

Men er din fiendes fiende nødvendigvis din venn?

Neppe.

Kan en neger være rasist?

Javisst!

Kan en nazi være funksjonshemma?

Javisst. Det fantes mange nazier som manglet både et øye, armer og bein.

Så det ene fører ikke nødvendigvis til det andre.

Uten at jeg egentlig vet særlig om det, tviler jeg på at nazistene og muslimene var så gode venner under krigen heller, de hadde bare en felles agenda.

Skrevet

Uten at jeg egentlig vet særlig om det, tviler jeg på at nazistene og muslimene var så gode venner under krigen heller, de hadde bare en felles agenda.

Hvis du ikke vet særlig om det bør du finne det ut før du tror noe om det.

Skrevet

De samarbeidet så tett som det var mulig å gjøre.

F eks: muftien bodde i Berlin hos Hitler, inspiserte dødsleirene og hjalp til å utarbeide utrydddelseplanene. Muftien hadde 50 tusen mann klare i 1945 kun for å utrydde resten av jødene i Midtøsten, men Hitlers menn som skulle hjelpe til uteble da de tapte krigen. Muftien ble ettersøkt krigsforbryter for folkemord på Balkan (på jøder) og Egypt var det eneste landet som ville ta han i eksil. Adolf og muftien hadde utryddet resten av jødene om Adolf hadde vunnet krigen.

Gjest Elextra
Skrevet

De samarbeidet så tett som det var mulig å gjøre.

F eks: muftien bodde i Berlin hos Hitler, inspiserte dødsleirene og hjalp til å utarbeide utrydddelseplanene. Muftien hadde 50 tusen mann klare i 1945 kun for å utrydde resten av jødene i Midtøsten, men Hitlers menn som skulle hjelpe til uteble da de tapte krigen. Muftien ble ettersøkt krigsforbryter for folkemord på Balkan (på jøder) og Egypt var det eneste landet som ville ta han i eksil. Adolf og muftien hadde utryddet resten av jødene om Adolf hadde vunnet krigen.

Interessant. Takk for info.

Skrevet

Og: Arafat var muftiens nevø.

Muftien var muslimenes øverste leder i verden den gangen.

Kan muslimene, Arafat og muftien historisk komme nærmere naziene? Da måtte de ha sovet i samme seng og spist av samme bolle.

Skrevet

Interessant. Takk for info.

Det er et fryktelig plagsomt faktum. I palestinske lærebøker er det totalt utelatt. Likeens i norske historiebøker. Min gamle far visste utmerket om dette, men bare fordi min onkel var sjømann og seilte inn med hjelpesendinger til det Palestina som da var nesten folketomt. Araberne kom flokkende til Palestinaområdet da maten kom på bordet. Tusenvis av arabere og jøder kan takke briter, nordmenn og bl a spanjoler for at de er i live.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er et fryktelig plagsomt faktum. I palestinske lærebøker er det totalt utelatt. Likeens i norske historiebøker. Min gamle far visste utmerket om dette, men bare fordi min onkel var sjømann og seilte inn med hjelpesendinger til det Palestina som da var nesten folketomt. Araberne kom flokkende til Palestinaområdet da maten kom på bordet. Tusenvis av arabere og jøder kan takke briter, nordmenn og bl a spanjoler for at de er i live.

En digresjon: Med nicket ditt har jeg lurt litt på om du er jøde. Det behøver du imidlertid overhodet ikke svare på (la heller være).

Skrevet

En digresjon: Med nicket ditt har jeg lurt litt på om du er jøde. Det behøver du imidlertid overhodet ikke svare på (la heller være).

Jeg er smart, og jeg tjener penger der ingen andre klarer, ellers er det lite felles der.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er smart, og jeg tjener penger der ingen andre klarer, ellers er det lite felles der.

;)

Skrevet

;)

To gode grunner til å bli mislikt. De som misliker slike har gjerne noe mer galt oppe i hodet. Kontrollfrik?

Gjest Elextra
Skrevet

To gode grunner til å bli mislikt. De som misliker slike har gjerne noe mer galt oppe i hodet. Kontrollfrik?

Nå skjønner jeg ikke hva du sikter til. Misliker hvem?

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke hva du sikter til. Misliker hvem?

Jøder ble mislikt bl a i Norge fordi de hadde så sterkt samhold, er/var smarte og gode bisnissfolk. De hadde/har bl a en adferd i bisniss og kultur som kan virke støtende på andre. Kulturkollisjon.

I USA er det også godt kjent at jøder er bisnissfolk. Amerikansk kultur gjør det beundringsverdig å være rik og vellykket, så der går det fint inn.

I Norge er det annerledes. Når vi gjør det bra, så kan vi ikke få noe som helst belønning eller rikdom uten at f eks kolleger blir grinete, eller naboer slutter å hilse på oss.

I Tyskland er kulturen slik: en kvinnelig bekjent hadde gjort en bra jobb i det offentlige. Hun ble høytidelig hyllet av kolleger på en scene i et sjampanjeselskap bare for henne, fikk et stort diplom, forfremmelse, en gave på 10 tusen euro og ble gratulert av kolleger i dagevis etterpå

I Norge hadde det vært umulig. Misunnelsen hadde vokst som grønn mugg blant kollegene og de hadde fryst henne ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...