Gjest Olga fra Oslo Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Nå har jeg fått så mye kritikk for mitt nye nick at jeg bare må be dere om hjelp. Jeg har så fryktelig dårlig fantasi. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg har allerede gitt deg tips, men du hørte ikke på meg. KuKluxKlan. Da vil du bli forkortet med KKK. Enkelt og greit. 0 Siter
Atene Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Som sagt, ta tilbake det du hadde før det forrige. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg har allerede gitt deg tips, men du hørte ikke på meg. KuKluxKlan. Da vil du bli forkortet med KKK. Enkelt og greit. Enda enklere med KK (kvinner & klær);o) 0 Siter
Babette Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Du får ta det positivt at du har vist så mye av din personlighet at vi reagerer når du velger et nick som ikke passer helt til deg. Henger du med hodet for tiden, tro? Du virker ikke så glad. Tenk over hvilket dyr du ønsker å være, så ligger svaret kanskje der. Gaselle? Simle? Røy (hihi)? Orrhøne? Oter? Eller hoggorm, som vil gi deg mulighet til å hogge litt? 0 Siter
Gjest Olga fra Oslo Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Du får ta det positivt at du har vist så mye av din personlighet at vi reagerer når du velger et nick som ikke passer helt til deg. Henger du med hodet for tiden, tro? Du virker ikke så glad. Tenk over hvilket dyr du ønsker å være, så ligger svaret kanskje der. Gaselle? Simle? Røy (hihi)? Orrhøne? Oter? Eller hoggorm, som vil gi deg mulighet til å hogge litt? "Henger du med hodet for tiden, tro? Du virker ikke så glad" Hva? Jeg koste meg med diskusjonen du og jeg hadde i går og nå forstår jeg ikke helt hva du mener. Men jeg har i grunnen vært litt smådeppa i høst og grublet på forskjellige småting, men da var jeg heller ikke så veldig aktiv her inne. De siste dagene har jeg da vært ganske blid. Ser du ikke det? 0 Siter
Gjest Olga fra Oslo Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 va var ditt gamle nick da? Wita og kkk (forkortet) 0 Siter
Gjest Ku Klux Klan Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg har allerede gitt deg tips, men du hørte ikke på meg. KuKluxKlan. Da vil du bli forkortet med KKK. Enkelt og greit. Da tar jeg det i bruk her og nå 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hva med: Oda fra Odalen,EnStorKattepus,GladLaks,Kirsebærpiken, RosinenIPølsa, Vel...ikke så gode forslag, du kommer nok på noe bedre! ;o) 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hvorfor ikke "Olga fra Oslo"? Syns det er topp,jeg! 0 Siter
Gjest noen nick Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Doleren, doler fra oslo, et nytt nick, leslie, everybody's looking for someone, woodpecker, blid dame, scrabble. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Wita og kkk (forkortet) Hva med Ladybird eller kanskje CareBear? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Da tar jeg det i bruk her og nå Nei, et slik navn kan vel ingen bruke, det gir meget dårlige assisosiasjoner. Hva med Klara Klok, det er mer positiv. 0 Siter
Gjest KuKluxKlan Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Nei, et slik navn kan vel ingen bruke, det gir meget dårlige assisosiasjoner. Hva med Klara Klok, det er mer positiv. Det er nok garantert opptatt:) 0 Siter
KaVa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hva i all verden er galt med "Olga fra Oslo"? Like bra som det meste ellers her på DOL! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.