Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg med nytt nick?

Anbefalte innlegg

Gjest KuKluxKlan
Skrevet

Hva med Maanestraale?

Det går ikke det heller. Jeg lurer på om noen sitter her og registrerer så for det kommer opp nye forslag.

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

6

• Glimtipper

6

• musikeren

4

• Lurveline

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Det går ikke det heller. Jeg lurer på om noen sitter her og registrerer så for det kommer opp nye forslag.

Det er veldig sannsynlig.

Skrevet

Samtidig ville det kreve myyyye jobb.

Skrevet

Har du valgt nytt nick enda? Som en av kritikerne til Olga fra Oslo, så må jeg nesten komme med et bidrag.

Hva med Månestråle? Du husker vel henne fra Sølvpilen bladene? Hun var min heltinne som barn. Pen og tøff :-)

Jeg tar tilbake mitt gamle nick, så heretter blir det

Skrevet

_Mye_ bedre :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det nicket husker jeg ikke fra før. Men det er notert. Og utrolig mye bedre enn Olga fra Oslo!

Skrevet

"Henger du med hodet for tiden, tro? Du virker ikke så glad"

Hva? Jeg koste meg med diskusjonen du og jeg hadde i går og nå forstår jeg ikke helt hva du mener.

Men jeg har i grunnen vært litt smådeppa i høst og grublet på forskjellige småting, men da var jeg heller ikke så veldig aktiv her inne.

De siste dagene har jeg da vært ganske blid. Ser du ikke det?

Nei, jeg vet ikke, men jeg synes du virker litt småtrist. Ikke så sprudlende. Men man kan selvsagt få feil inntrykk når man ikke ser folk.

Jeg ser jo f. eks. selv at jeg høres paddesur ut innimellom, selv om jeg kan sitte og flire. Jeg bruker nemlig aldri smiletegn og slikt, og deler aldri ut klemmer og den slags.

Skrevet

Jeg går i surr her, er olga fra oslo nå wita? :)

Skrevet

Ja, det er det.

Hun hadde visst det navnet før kornblandingen ble avslørt :-)

SYnes nå Wita var litt tamt jeg, i fohold til alle de andre forslagene her - men hvis hun føler seg hjemme i det nicket, så er jo det det beste!

Skrevet

Nei, jeg vet ikke, men jeg synes du virker litt småtrist. Ikke så sprudlende. Men man kan selvsagt få feil inntrykk når man ikke ser folk.

Jeg ser jo f. eks. selv at jeg høres paddesur ut innimellom, selv om jeg kan sitte og flire. Jeg bruker nemlig aldri smiletegn og slikt, og deler aldri ut klemmer og den slags.

Jeg tror du må være en god menneskekjenner, for jeg ante ikke at dette kunne vises på innleggene mine. Jeg trodde jeg virket blid på dol jeg:)

Men du har rett.

Det er mulig at jeg sliter med høstdepresjoner, for jeg var ikke helt i humør i fjor høst heller.

Skrevet

Ja, og nå skal jeg ikke skifte flere ganger:)

Skrevet

Ja.

Hun har brukt det nicket før også, men det er en del år siden.

Skrevet

Hva i all verden er galt med "Olga fra Oslo"? Like bra som det meste ellers her på DOL!

Men hvem er nå KuKluxKlan?

Skrevet

Det synes jeg var en god idé! :-)

Skrevet

Gratulerer med at du endelig stalker meg med eget nick. Det er en stor fremgang.

Det føltes vel godt å ikke trenge å gjemme seg lenger, eller hva?

Men dette var da bare til å le av, i alle fall gjorde jeg det! Du tåler litt erting, eller bærer det rett i gjørmegropa, nå?

Skrevet

Mulig jeg er treg.....hvem skal bytte nick igjen? har du nettopp tatt nicket olga fra oslo? Men hvem var du før? Nå er jeg nyssgjerrig!! :-) Hm....jeg er vist mere nyssgjerrig en jeg trodde om meg selv gitt *rødme*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...