Gå til innhold

Link til innlegget under

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du fatte hvordan foreldre tenker? Jeg ville ha prøvd ALT før jeg overlto mine barn til en person jeg ikke hadde sjekket skikkelig! Jeg ville jo forlangt å få se lokalene der barna skulle være? Og jeg ville jo selvfølgelig levert barna DER!!!

Hvis det var eneste alternativet, ville jeg heller valgt å skjære ned på alle unødvendige utgifter, og heller være hjemme noen måneder til.

Gjest Persille

Kan du fatte hvordan foreldre tenker? Jeg ville ha prøvd ALT før jeg overlto mine barn til en person jeg ikke hadde sjekket skikkelig! Jeg ville jo forlangt å få se lokalene der barna skulle være? Og jeg ville jo selvfølgelig levert barna DER!!!

Hvis det var eneste alternativet, ville jeg heller valgt å skjære ned på alle unødvendige utgifter, og heller være hjemme noen måneder til.

Nei, jeg skjønner det ikke...

Det jeg derimot forstår er at det for det første er flere useriøse aktører enn vi tror, og at vi stadig vil oppleve verre ting. For det andre gjør foreldre vanvittige ting når de er desperate, og for det tredje er det ikke rart foreldre er skeptiske til oss som prøver å gjøre noe bra.

Lurer på hvor mange av dem som leverer ungene der i morgen tidlig?

Nei, jeg skjønner det ikke...

Det jeg derimot forstår er at det for det første er flere useriøse aktører enn vi tror, og at vi stadig vil oppleve verre ting. For det andre gjør foreldre vanvittige ting når de er desperate, og for det tredje er det ikke rart foreldre er skeptiske til oss som prøver å gjøre noe bra.

Lurer på hvor mange av dem som leverer ungene der i morgen tidlig?

Hvis det i det hele tatt er noen som leverer barnet sitt der i morgen, så burde de fått en grundig undersøkelse av barnevernet!

Nei - det var kanskje ikke så saklig sagt, men jeg FATTER bare ikke at de tør!

Selv om barna er små, er det jo SÅ viktig at de har trygge rammer rundt barnehagedagen, at de er ute og får frisk luft og at foreldrene får vite idet minste litt om hva de gjør i løpet av dagen!

Gjest Persille

Hvis det i det hele tatt er noen som leverer barnet sitt der i morgen, så burde de fått en grundig undersøkelse av barnevernet!

Nei - det var kanskje ikke så saklig sagt, men jeg FATTER bare ikke at de tør!

Selv om barna er små, er det jo SÅ viktig at de har trygge rammer rundt barnehagedagen, at de er ute og får frisk luft og at foreldrene får vite idet minste litt om hva de gjør i løpet av dagen!

Det er nok mer til denne historien enn vi vet, tenker jeg...

Men det skulle vært interessant å få vite resten!

Annonse

Gjest bakoversveis

Helt på trynet!! Jeg blir kvalm av at noen kan få seg til å bruke noe så lite kontollert opplegg. Det ser ut som, i avisen, at barna blir satt fra seg på fortauet (etterlatt), så blir barna hentet. såå galt er det vel ikke? De gir ungen i armene på denne personen håper jeg i det minste.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...