Gå til innhold

Disse er utro på julebordet

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Er du i faresonen?

Jeg ler av sånt. Jeg har jobber som vakt på julebord for bl.a. store oljekonsern, og jeg skal love dere at mange er utro. Jeg har sett MYE rart. Folk som drikker kun èn gang i året, blir fantastisk dumme og fulle!

Jeg nevner i fleng; knulling på direktørens kontor, fall i innebasseng, knulling og suging på dass (delikat!), folk gift i 20 år på hver sin kant har plutselig mer til felles enn noen gang og kliner offentlig, fingring i korridorene etc. Puling bak sceneteppet... Jeg har selv fått mange tilnærmelser, selv om jeg var uniformert. Hva tenker folk?

Her er linken, som langt i fra er dekkende;

http://www.side2.no/helse/article797907.ece

Skrevet

Jeg jobber i et firma hvor sånt ikke er vanlig. Heldigvis.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Jeg er ikke i faresonen, da kun 1 av kriteriene stemmer med meg. Jeg er dessuten singel...

;o)

Skrevet

De som holder på sånn på julebord, holder på sånn ellers også -på lageret, på do, etc. etc.

Skrevet

Skulle ikke forundre meg!

Har på følelsen at min man er den siste trofaste mann som finnes på denne jord, for jeg har sett mye jeg også.

De du aldri skulle tro kunne være utro er utroe når tid, sted og anledning er den riktige, og alkoholen er en fin unnskyldning. Det er bare unntakene som aldri har vært utro.

Skrevet

Dette har jeg faktisk sett lite av. Jeg har nok sett at noen prøver seg, men ikke at det blir noe mer enn det.

Ikke kjenner jeg noen heller som har sett så mye mer enn meg, selv om enkelt tilfeller foregår.

Derfor lurer jeg ofte på hvor utbredt dette egentlig er i forhold til alle de som drar på julebord.

Gjest KuKluxKlan
Skrevet

Det var rart. Mannen min jobber i et stort oljekonsern og jeg har vært med på mange julebord. Jeg har bare sett noen slike tendenser jeg.

Skrevet

jøss, hva jeg har gått glipp av!!

Har aldri vært på julebord jeg... Skal på mitt aller første nå om noen uker :P

Skrevet

Hvert år kommer pressen og lover sånne ting, og hvert år blir jeg like skuffa.

Dårlig gjort.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis folk er mer utro på julebord enn på vanlig fest, har pressen skylda.

De legger nesten opp til at vi som ikke puler rundt på julebordet minst en gang i livet er unormale.

Skrevet

Jeg har faktisk aldri vært på julebord uten medbrakte samboere og ektefeller, men har sett og hørt litt av hvert i andre og lignende sammenhenger.

Nå er jeg vaksinert, så selv om Erik Thorstvedt inviterte til Temptation Island, ville jeg ha vært den rene Valgerd.

Skrevet

De legger nesten opp til at vi som ikke puler rundt på julebordet minst en gang i livet er unormale.

Problemet er vel ikke at folk puler mer rundt på julebord enn andre fester, men at en del folk i arbeidslivet ikke fester mer enn den ene gangen i året. I alle fall ikke uten sin ektefelle/samboer til stede. Og når det da inntas store mengder alkohol, og man "for en gangs skyld" skal ta'n helt ut, så er det litt for mange som gjør akkurat det, og gjerne sammen med en kollega som man i alle fall der og da har et godt øye til. Mandag morgen på kontoret er det kanskje ikke like gøy...

Har altfor mange sånne folk på min arbeidsplass, dessverre. Jeg har sluttet å gå på julebord på min jobb, for jeg orker ikke være vitne til det hele. Mister bare respekten for kollegaer. Ser jeg ikke hva de holder på med, så kan jeg jo lulle meg inn i forestillingen om at de er noenlunde respektable mennesker :-)

Skrevet

Dette har jeg faktisk sett lite av. Jeg har nok sett at noen prøver seg, men ikke at det blir noe mer enn det.

Ikke kjenner jeg noen heller som har sett så mye mer enn meg, selv om enkelt tilfeller foregår.

Derfor lurer jeg ofte på hvor utbredt dette egentlig er i forhold til alle de som drar på julebord.

Enig med deg - har sent fint lite til det jeg også.

Men jeg har sett flere tilfeller av fulle folk (menn) som skjeller ut sjefen (gjett om de gleder seg til jobb mandag morgen, da...), og jeg har sett fulle folk (også det som oftest menn) som skal ta mikrofonen og synge litt utpå kvelden/natta.

Like pinlig hver gang.

Og dansing kinn mot kinn er ikke uvanlig, men har ikke sett at det har blitt noe mer enn det, og det er jo ikke så farlig da.

Skrevet

Skulle ikke forundre meg!

Har på følelsen at min man er den siste trofaste mann som finnes på denne jord, for jeg har sett mye jeg også.

De du aldri skulle tro kunne være utro er utroe når tid, sted og anledning er den riktige, og alkoholen er en fin unnskyldning. Det er bare unntakene som aldri har vært utro.

"De du aldri skulle tro kunne være utro er utroe når tid, sted og anledning er den riktige"

Litt pussig at du skriver dtete rtet etter et avsnitt om at din mann er en av de få trofaste menn...;-)

Skrevet

"De du aldri skulle tro kunne være utro er utroe når tid, sted og anledning er den riktige"

Litt pussig at du skriver dtete rtet etter et avsnitt om at din mann er en av de få trofaste menn...;-)

heheh, ja man kunne møtt seg selv i døra når man bare ville...

Skrevet

Godt at det er jeg som skal alene, og at misteren tar med meg da ;)

Gjest Flystripa
Skrevet

En stor andel av befolkningen fester vel omtrent kun denne ene gangen i løpet av året...?

Og jeg da, som er på jobb oppi dette vaset - får med meg mer enn godt er - hehe! Mange av julebordsdeltakerne tror ikke sånt er sant, når de får høre om det i ettertid. Dette er snakk om julebord med 4-500 deltakere.

Bra jeg ikke er sart anlagt ;o)

Gjest Flystripa
Skrevet

De som holder på sånn på julebord, holder på sånn ellers også -på lageret, på do, etc. etc.

Hei! Du har et poeng, de har nok anlegget for å gjøre sånt i hverdagen også - det er vel mere at alkoholen og festen gir en sjanse til å ta'n helt ut.

Kvalmt, særlig når den ene mannen jeg har overrasket har stått for 6-7 episoder med like mange kvinns *himle*

Gjest Flystripa
Skrevet

Ikke vet jeg, sånt skjer sikkert ikke i firma med 2-40 stk på julebord. Dette er snakk om julebord med 4-500 deltakere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...