Gå til innhold

Disse er utro på julebordet

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Er du i faresonen?

Jeg ler av sånt. Jeg har jobber som vakt på julebord for bl.a. store oljekonsern, og jeg skal love dere at mange er utro. Jeg har sett MYE rart. Folk som drikker kun èn gang i året, blir fantastisk dumme og fulle!

Jeg nevner i fleng; knulling på direktørens kontor, fall i innebasseng, knulling og suging på dass (delikat!), folk gift i 20 år på hver sin kant har plutselig mer til felles enn noen gang og kliner offentlig, fingring i korridorene etc. Puling bak sceneteppet... Jeg har selv fått mange tilnærmelser, selv om jeg var uniformert. Hva tenker folk?

Her er linken, som langt i fra er dekkende;

http://www.side2.no/helse/article797907.ece

Skrevet

Jeg jobber i et firma hvor sånt ikke er vanlig. Heldigvis.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Jeg er ikke i faresonen, da kun 1 av kriteriene stemmer med meg. Jeg er dessuten singel...

;o)

Skrevet

De som holder på sånn på julebord, holder på sånn ellers også -på lageret, på do, etc. etc.

Skrevet

Skulle ikke forundre meg!

Har på følelsen at min man er den siste trofaste mann som finnes på denne jord, for jeg har sett mye jeg også.

De du aldri skulle tro kunne være utro er utroe når tid, sted og anledning er den riktige, og alkoholen er en fin unnskyldning. Det er bare unntakene som aldri har vært utro.

Skrevet

Dette har jeg faktisk sett lite av. Jeg har nok sett at noen prøver seg, men ikke at det blir noe mer enn det.

Ikke kjenner jeg noen heller som har sett så mye mer enn meg, selv om enkelt tilfeller foregår.

Derfor lurer jeg ofte på hvor utbredt dette egentlig er i forhold til alle de som drar på julebord.

Gjest KuKluxKlan
Skrevet

Det var rart. Mannen min jobber i et stort oljekonsern og jeg har vært med på mange julebord. Jeg har bare sett noen slike tendenser jeg.

Skrevet

jøss, hva jeg har gått glipp av!!

Har aldri vært på julebord jeg... Skal på mitt aller første nå om noen uker :P