Gå til innhold

Disse er utro på julebordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

"De du aldri skulle tro kunne være utro er utroe når tid, sted og anledning er den riktige"

Litt pussig at du skriver dtete rtet etter et avsnitt om at din mann er en av de få trofaste menn...;-)

*flire* Det har du rett i, det ser litt snålt ut, hihi. ;)

Men du skjønner det, at jeg tror mannen min er omtrent den eneste mannen som ser uskyldig ut og virkelig er det. De andre ser bare uskyldige ut uten å være det. ;p

Skrevet

Mange gjør mye rart ja. Jeg har sett mye i tidligere arbeid. B.l.a resepsjonen ble oppringt av ei fortvila dame som ba de komme å kaste ut en naken mann. En som tydeligvis hadde misforstått.

Mest tydelig er det dagen derpå (ved frokosten) hvem som ikke er fast sammen osv, da skuler de såvidt på hverandre :)

Men jeg tror det er sånn hele året med disse "lovbryterene".

candyqueen_83
Skrevet

*flire* Det har du rett i, det ser litt snålt ut, hihi. ;)

Men du skjønner det, at jeg tror mannen min er omtrent den eneste mannen som ser uskyldig ut og virkelig er det. De andre ser bare uskyldige ut uten å være det. ;p

Men hvordan kan du være 100 % sikker på at han er det? Jobber dere sammen , og er sammen heeeele tiden?

Skrevet

Enig med deg - har sent fint lite til det jeg også.

Men jeg har sett flere tilfeller av fulle folk (menn) som skjeller ut sjefen (gjett om de gleder seg til jobb mandag morgen, da...), og jeg har sett fulle folk (også det som oftest menn) som skal ta mikrofonen og synge litt utpå kvelden/natta.

Like pinlig hver gang.

Og dansing kinn mot kinn er ikke uvanlig, men har ikke sett at det har blitt noe mer enn det, og det er jo ikke så farlig da.

Hehe, har ikke opplevd de som skjeller ut sjefen helle jeg. Har forøvrig vært sjef selv, men slapp heldigvis det. Men det ble nok ei lang helg for de som motet seg opp i fylla og ga sjefen inn, hehe.

Men jeg har sett overmodige som tar mikrofonen ja, men det er jo tross alt bare morsomt:-)

Skrevet

Ikke vet jeg, sånt skjer sikkert ikke i firma med 2-40 stk på julebord. Dette er snakk om julebord med 4-500 deltakere.

Det er mulig, men jeg har vært på begge deler, både der det har vært få og der det har vært mange.

Skrevet

Hehe, har ikke opplevd de som skjeller ut sjefen helle jeg. Har forøvrig vært sjef selv, men slapp heldigvis det. Men det ble nok ei lang helg for de som motet seg opp i fylla og ga sjefen inn, hehe.

Men jeg har sett overmodige som tar mikrofonen ja, men det er jo tross alt bare morsomt:-)

Ikke alltid like morsomt hvis det er en mann som tror han guds gave til både talekunstens vel og til å deåre kvinner, og som prater deretter og ikke minst SYNGER!!

*stakkars ører*

Skrevet

Ikke alltid like morsomt hvis det er en mann som tror han guds gave til både talekunstens vel og til å deåre kvinner, og som prater deretter og ikke minst SYNGER!!

*stakkars ører*

Hehe, kanskje ikke, men litt morsomt er det nå likevel. Ikke minst tanken på hva han tenker dagen og husker bruddstykker av oppvisningen:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Om jeg er i faresonen? Jeg har vært det, i den forstand at jeg har fått noen friske tilbud på julebord. Men jeg har aldri vært fristet til å ta i mot noen tilbud, så i den forstand er jeg utenfor fresonen.

Jeg har opplevd at noen mannlige kollegaer har bedt meg ikke fortelle deres koner at partnere har vært invitert på julebord, mot at de ikke skulle si noe til min mann. (Jeg traff konene deres av og til privat). Selv har jeg alltid tatt med min mann når ektefeller har vært invitert - jeg trives så godt sammen med han at jeg ikke har sett noen grunn til å la være.

Jeg har ikke tatt noen av mine kolleger på fersken på julebord, men det har florert en del rykter.

Jeg har jobbet i flere firmaer, og jeg har bare opplevd tilbud eller hørt rykter i det største av dem.

Mette Marits Vonde Behn
Skrevet

Mye bra skrevet nedenfor.

En del av min "lederopplæring" ved å ha erfart egne sjefer og sett andre ledere være midtpunktet og king-of-the-night på julebordet har ført til at jeg sjøl nå kun nyter en enhet alkohol til maten.

Deltar ved å være tilstede med smil og hyggelige konversasjoner, for så å forlate etablissementet om ikke først av alle - så relativt tidlig.

Respekt er ikke noe man har men som man oppnår!

Skrevet

En smart og lettjent jobb nå må være å bli "spion". Sikkert mange som vil vite sikkert. Hadde jeg vært litt tøffere skulle jeg gjerne ha tatt bilder og spioner og sendt di hjem til ektefeller. Ingen er tjent med og ikke få vite sannheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...