Gjest pekka Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg fikk noen tips i tråden gutt eller jente, men har dere flere så kom an. Det skal altså være at navn for et hokjønn Hva kler meg tro? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Synes pekkaline var kuult Ja, pekkaline er stilig! Eller høvdingkvinnen...passer ikke det i forhold til bosted? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ja, pekkaline er stilig! Eller høvdingkvinnen...passer ikke det i forhold til bosted? Njo nesten Men pekkaline er et godt forslag..tenke litt 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Njo nesten Men pekkaline er et godt forslag..tenke litt Pelikanen klinger godt med ditt nåværende nick. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Pelikanen klinger godt med ditt nåværende nick. Ja - det var et fint nick! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Pelikanen klinger godt med ditt nåværende nick. Har vært inne på tanken faktisk. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Pelikanen klinger godt med ditt nåværende nick. Pelikanen er for så vidt fint, men det er like kjønnsforvirrende ... 0 Siter
Gjest dolerine Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Njo nesten Men pekkaline er et godt forslag..tenke litt Det må du ta! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Takk for innspill. Og spesielt takk til Gyda som nevnte pekkaline først 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Takk for innspill. Og spesielt takk til Gyda som nevnte pekkaline først 0 Siter
Gyda Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Takk for innspill. Og spesielt takk til Gyda som nevnte pekkaline først Så hyggelig! Nå føler jeg meg litt beæret her. Gratulerer, pekkaline, fint navn du har fått! :-) 0 Siter
Gjest pikolino? Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Njo nesten Men pekkaline er et godt forslag..tenke litt Pikolina. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Så hyggelig! Nå føler jeg meg litt beæret her. Gratulerer, pekkaline, fint navn du har fått! :-) Ja det er fint synes jeg, tatkk takk! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Bongo. Et typisk navn som gjør seg nesten like godt for kvinner som for menn. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Bongo. Et typisk navn som gjør seg nesten like godt for kvinner som for menn. Hehe Driver du og gir bort babynavnet vårt? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hehe Driver du og gir bort babynavnet vårt? Huff. Urutinert. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Bongo. Et typisk navn som gjør seg nesten like godt for kvinner som for menn. Jeg vil vise hvilket kjønn jeg er i fremtiden. Fælt mange som tror jeg er mann.... Men skal legge det i bakhodet, thanks a lot. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.