Gjest prust Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Takk for innspill. Og spesielt takk til Gyda som nevnte pekkaline først Stilig, pekkaline! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Takk for innspill. Og spesielt takk til Gyda som nevnte pekkaline først Gratulerer med nytt nick :-) Og jeg er ikke overrasket over at det var nettopp Gyda som foreslo det. Hun har gitt både Angelica og meg fine kjælenavn på msn. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Gratulerer med nytt nick :-) Og jeg er ikke overrasket over at det var nettopp Gyda som foreslo det. Hun har gitt både Angelica og meg fine kjælenavn på msn. Da vet vi hvor vi skal spørre når det gjelder navn 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Pippilotta Av alle Pippis navn er da Rullegardina best! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hehe Driver du og gir bort babynavnet vårt? Haha! Du puler SDD! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Av alle Pippis navn er da Rullegardina best! Når jeg var liten var jeg så betatt av navnet Efraimsdottir, så det er hakket bedre ;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Haha! Du puler SDD! Ja, gjør ikke alle det? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 EiSaaPeitää? Hvis du vil gå for noe finsk? *hjelpsom* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ja, gjør ikke alle det? H*n skal du få ha for deg selv ;o) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 H*n skal du få ha for deg selv ;o) Og jeg som bare hadde meg med han fordi han sa: "Kom igjen, alle andre gjør det!" 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Og jeg som bare hadde meg med han fordi han sa: "Kom igjen, alle andre gjør det!" *flirer* 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Av alle Pippis navn er da Rullegardina best! Jeg synes egentlig vi skal modernisere det litt og da synes jeg det heller må passe bedre med Liftgardina. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jeg synes egentlig vi skal modernisere det litt og da synes jeg det heller må passe bedre med Liftgardina. Hehe, det har du selvsagt rett i! Har jo vært en viss fremgang sida 60-tallet eller når det var Lindgren skrev om Pippi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.