Gjest kkl Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Skal til legen og sette inn hormonspiral. Skal jeg ha med hele den lange esken? Den er jo ikke akkurat diskret :-) Noen gode råd til en som gjør dette for første gang? 0 Siter
Gjest hormonspiralbruker Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Selvfølgelig må du ta med hele esken ..... Gode råd .... nei, det er som en vanlig GU. 0 Siter
Gjest kkl Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Du har vel en veske? Ikke så stor tror jeg, men jeg finner nok på noe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hva i all verden skulle være hemmelig med at du skal sette inn hormonspiral? Ja, du må ta med hele esken. Putt den i en liten ryggsekk eller en plastpose. 0 Siter
Atene Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ta to Ibux en halvtime før. Og som de andre sier, ta med esken. Du kan vel putte den i en pose eller en veske? 0 Siter
Speak Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg får kramper i etterkant, så jeg kan ikke planlegge å gjøre noe de neste timene. (Men det er absolutt værdt det) 0 Siter
flisa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ikke så stor tror jeg, men jeg finner nok på noe. Tok bare en bærepose jeg - og rullet den i. 0 Siter
Moraki Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 De fleste kvinner har vel en veske man man få skvisa esken ned i? 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 De fleste kvinner har vel en veske man man få skvisa esken ned i? Den eska er laaaang - sikkert 35 cm. Veskene mine er ikke store nok. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Den eska er laaaang - sikkert 35 cm. Veskene mine er ikke store nok. Haha, høres ut som du har fått feil. Sa du det var et menneske som skulle ha den? *bare tøyser* Kan du be om regnvær den dagen og sku den ned i en paraply? 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Den eska er laaaang - sikkert 35 cm. Veskene mine er ikke store nok. Havnet kanskje feil her. sorry 0 Siter
puttelull Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ja, selvfølgelig tar du ikke ut innmaten i den lange esken!;-) Putt den ned i en veske/sekk om nødvendig. Legen bryr seg svært lite om dette, har sikkert gjort det "ørten" ganger før.... LEgen min hadde slike på kontoret, så jeg bare bestilte time for innsetting, og alt skjedde på kontoret hans. Veldig kurant, ja... 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ja, selvfølgelig tar du ikke ut innmaten i den lange esken!;-) Putt den ned i en veske/sekk om nødvendig. Legen bryr seg svært lite om dette, har sikkert gjort det "ørten" ganger før.... LEgen min hadde slike på kontoret, så jeg bare bestilte time for innsetting, og alt skjedde på kontoret hans. Veldig kurant, ja... Eksen min (vi var samboere da!) hentet spiralen på apoteket for meg og han var blek da han kom hjem med den digre eska! ) 0 Siter
Gjest Hutte mæ tu Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har ingen råd, men er enig med at den ikke er akkurat diskret. Jeg tror nok at jeg rødmet bra da jeg fikk utlevert den svære esken på apoteket, og skulle gå forbi den lange køen på det lokale apoteket. 0 Siter
Atene Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har ingen råd, men er enig med at den ikke er akkurat diskret. Jeg tror nok at jeg rødmet bra da jeg fikk utlevert den svære esken på apoteket, og skulle gå forbi den lange køen på det lokale apoteket. Men hvordan skal køen vite hva som er i esken, hvis de ikke har en selv? Og hvorfor er det flaut at du trenger prevensjon? 0 Siter
Gjest Hutte mæ tu Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Men hvordan skal køen vite hva som er i esken, hvis de ikke har en selv? Og hvorfor er det flaut at du trenger prevensjon? Ser ikke på det som det største problemet jeg har, men må innrømme at jeg ikke er komfortabel med at hele apoteket vet hva jeg kjøper. De fleste voksne har hatt eller har sex, så det skulle ikke være flaut. Men når en bor på en liten plass, så føler en at andre får vite mer om privatlivet mitt enn jeg ønsker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.