Gjest Nassa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Forkkjølet med hoste og snørr sist på andre uka. Det er greit nok, det tar sin tid. Men det jeg ikke skjønner er at jeg har feber en dag, så feberfri i to dager, så feber igjen. Ikke høy feber, men rundt 37.9 - 38.1. Så føler jeg meg bedre, og er feberfri. Og så begynner det på'an igjen. Noe som går? Bor i Oslo. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg har hatt det sånn med feberen... jeg har lungebetennelse..... Det skader ikke å gå til legen å kontrollere ståa. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg mener det var noen som skrev om akkurat samme symptomene på Foreldre/småbarn-forumet i går. Husker ikke hva tråden het, så du får lete selv. Det var iallfall snakk om en unge som hadde gått sånn i noen uker med høy feber den ene dagen, og var frisk den andre. 0 Siter
Speak Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Mange har lungebetennelse. (Uten at de hoster så mye) 0 Siter
Gjest Nassa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg mener det var noen som skrev om akkurat samme symptomene på Foreldre/småbarn-forumet i går. Husker ikke hva tråden het, så du får lete selv. Det var iallfall snakk om en unge som hadde gått sånn i noen uker med høy feber den ene dagen, og var frisk den andre. Takk. Nå har jeg vært og sett på de syke barna. Det er nok noe sånt jeg har. Skal til legen før helgen, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.