Gå til innhold

Av-og-på-feber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forkkjølet med hoste og snørr sist på andre uka. Det er greit nok, det tar sin tid. Men det jeg ikke skjønner er at jeg har feber en dag, så feberfri i to dager, så feber igjen.

Ikke høy feber, men rundt 37.9 - 38.1. Så føler jeg meg bedre, og er feberfri. Og så begynner det på'an igjen.

Noe som går? Bor i Oslo.

Skrevet

Jeg har hatt det sånn med feberen... jeg har lungebetennelse.....

Det skader ikke å gå til legen å kontrollere ståa.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg mener det var noen som skrev om akkurat samme symptomene på Foreldre/småbarn-forumet i går. Husker ikke hva tråden het, så du får lete selv. Det var iallfall snakk om en unge som hadde gått sånn i noen uker med høy feber den ene dagen, og var frisk den andre.

Skrevet

Jeg mener det var noen som skrev om akkurat samme symptomene på Foreldre/småbarn-forumet i går. Husker ikke hva tråden het, så du får lete selv. Det var iallfall snakk om en unge som hadde gått sånn i noen uker med høy feber den ene dagen, og var frisk den andre.

Takk. Nå har jeg vært og sett på de syke barna. Det er nok noe sånt jeg har. Skal til legen før helgen, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...