Gå til innhold

Er dette ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joa, hvis man innrømmer å være den ansvarlige for den årlige gjeddefestivitasen i Odalen, legger man ut i overkant mye informasjon om seg selv, men de færreste er på det nivået.

Det er mulig det er litt verre inne på foreldreforumet. De fleste kvinnene der inne har jo unger som heter Surk og Ask og Eik og Furu, og dermed blir de lett identifiserbare når de legger ut ungenes navn.

Hender jeg doler fra jobb, og må innrømme at jeg ikke synes det hadde vært så gøy om kollegaen koblet nicket, og begynte å lese om alt fra inkontines til antall sexpartnere og oldemorfetisher..

Det er mange måter man kan komme til å koble nick med person. Da er det greit å ha sitt på det tørre.

Skrevet

Hvor går grensen da? Hva er ok og hva er ikke?

Jeg er ganske sikker på at det er like mange meninger om det som det er personer på DOL. For noen er det guffent at kollegaen vet at du spiser grandiosa 5 dager i uken, mens andre gladelig viser fram sin gummierte Ken extra large.

Det som er skummelt med DOL er blandingen av koseklubb og medisinsk fora - det er ikke like lett å vite hvilken setting man befinner seg i.

Jeg lar ganske enkelt være å legge ut det jeg ikke vil at folk skal vite for jeg tror jeg skriver så mye her at jeg til og med blir gjenkjent med annet nick.

Så hvilken dildo jeg har, (eller har jeg ikke) skriver jeg lite om.

Skrevet

Nei, det kan du si. Har folk begynt å kysse når de hilser også? Sånn de gjør i Frankrike? Æsj. Får håpe det bare er luftkyss.

Ja, det har de. Det er vel bare et tidsspørsmål før vi får sånne kommunistkyss (munn-mot-munn / mann-mot-mot mann) eller eskimo-nese-gnikking.

Nei, et gammalt godt norsk hodenikk burde holde.

Skrevet

Men det er jo det som er det skumle, at noen skal klare å koble person til nick.

Det kan skje gjennom info du legger ut her, det kan skje at noen står og titter deg over skulderen når du skriver innlegg, eller det kan skje gjennom andre tilfeldigheter.

Og plutselig så vet man alt om deg, alt fra dildobruk til svigermorproblemer.

Ja, men da får de bare vite det, da :) Plager ikke meg :)

Skrevet

Ja, men da får de bare vite det, da :) Plager ikke meg :)

Men der er folk forskjellige.

(Dessuten tipper jeg det skal gå an å komme opp med et scenario som selv du ville synes var ubehagelig. )

Skrevet

Ja, det har de. Det er vel bare et tidsspørsmål før vi får sånne kommunistkyss (munn-mot-munn / mann-mot-mot mann) eller eskimo-nese-gnikking.

Nei, et gammalt godt norsk hodenikk burde holde.

Vi får begynne å pakke oss inn a la Michael Jackson!

Skrevet

Men der er folk forskjellige.

(Dessuten tipper jeg det skal gå an å komme opp med et scenario som selv du ville synes var ubehagelig. )

Nettopp derfor plager ikke anonyme nick meg, folk er forskjellige.

Og er det noe som er så ubehagelig at jeg ikke vil at noen skal vite om det, så skriver jeg heller ikke om det på DOL ;)

Skrevet

Det er selvsagt fritt valg. Ulempen ved å ikke ha et fast nick er mindre respons, ulempen ved å ha fast nick er at noen kan finne ut ting om deg.

Og så går det an å blande: Ha et fast nick til "småprat" om uskyldige ting, og at dersom du vil spørre om skrittsopp eller noe slikt, så kan du jo velge et anonymt nick for anledningen! ;-)

Skrevet

Det er selvsagt fritt valg. Ulempen ved å ikke ha et fast nick er mindre respons, ulempen ved å ha fast nick er at noen kan finne ut ting om deg.

Og så går det an å blande: Ha et fast nick til "småprat" om uskyldige ting, og at dersom du vil spørre om skrittsopp eller noe slikt, så kan du jo velge et anonymt nick for anledningen! ;-)

Men da gjelder det å holde tunga i den rette munnen;) Jeg klarer alltid å oute meg selv hvis jeg prøver meg med anonymt nick...

Skrevet

Men da gjelder det å holde tunga i den rette munnen;) Jeg klarer alltid å oute meg selv hvis jeg prøver meg med anonymt nick...

Ja, he he, det er veldig viktig!

Men jeg skulle tro at man ville være ekstra på vakt dersom det man tok opp var no som det var veldig om å gjøre å holde tett om.

F eks verre å oute seg selv i en tråd om "jeg har vært utro mot min mann ved å selge meg selv til fremmede menn i barer" enn i en tråd om "hvordan rengjøre hårbørste"! ;-)

Skrevet

Joa, hvis man innrømmer å være den ansvarlige for den årlige gjeddefestivitasen i Odalen, legger man ut i overkant mye informasjon om seg selv, men de færreste er på det nivået.

Det er mulig det er litt verre inne på foreldreforumet. De fleste kvinnene der inne har jo unger som heter Surk og Ask og Eik og Furu, og dermed blir de lett identifiserbare når de legger ut ungenes navn.

"De fleste kvinnene der inne har jo unger som heter Surk og Ask og Eik og Furu..."

Ler meg ihjel!

Skrevet

Ja, he he, det er veldig viktig!

Men jeg skulle tro at man ville være ekstra på vakt dersom det man tok opp var no som det var veldig om å gjøre å holde tett om.

F eks verre å oute seg selv i en tråd om "jeg har vært utro mot min mann ved å selge meg selv til fremmede menn i barer" enn i en tråd om "hvordan rengjøre hårbørste"! ;-)

Haha, det var verdens beste eksempel på en tråd der man _ikke_ vil oute seg, tror jeg:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...