Gå til innhold

Julegavetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle gjøre meg ferdig med julegavene tidlig i år. Men jeg greier ikke å finne på noe å kjøpe til tantebarna mine. Noen som kan tipse om hva de selv gir til jente på 10, 14 og 17, og til gutt på 14? Klær er uaktuelt. Aner ikke hvilken smak de har!

Skrevet

Jenter på ti år elsker dill og dall eller musikk kanskje?

14 åringer og 17 åringer kan kanskje få noe til "rommet" og senere hybelen: lys, stilige krus, sengesett.

Skrevet

Kontantkort til mobilen eller gavekort på et kjøpesenter. Da kan de kjøpe det de selv ønsker (gjerne på salg etter jul)

Jeg kjøper også en sjokoladeplate som jeg fester gavekortet på.

Skrevet

Finnes mange forskjellige spill (brettspill etc) som er morsomme. DVD-filmer. Liker de å lage ting? Hva med noe hobby-greier? Perlesett så de kan lage smykker. Eller en bok med forskjellige eksperimenter som de kan prøve ut, "lek og lær" stil, eller evt hobbybok med ting de kan lage, eller lignende. Sånn likte iallefall jeg da jeg var liten.

Når det gjelder eldstejenta; i den alderen er det vel kanskje vanlig å begynne å tenke på å bli voksen, at man snart skal flytte ut, og ønsker seg gjerne ting til den tid kommer?

Vel, det var iallefall det jeg kom på i farta. Så får du vurdere om noe av det kan være interessant for dine tanteunger...

Skrevet

Til de to eldste er parfymeriet en god butikk. Ho på 10 har kanskje hull i ørene?

Gjest girl with no name
Skrevet

Jenter kan få et smykke. Sølvsmykker er ikke så dyre. Ellers kan du kjøpe bøker, CD'er og DVD'er.

Om de får noe som ikke faller i smak av klær, kan de jo bare bytte! Bytte må en ofte allikevel pga feil størrelse.

Parfyme er poppis for begge kjønn. Eller annen godlukt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...