Gå til innhold

Halsvondt og dårlig form

Anbefalte innlegg

Gjest putti-plutti-pott
Skrevet

Har hatt litt vondt i halsen til og fra den siste tiden, men ikke så veldig ille.

Men nå har det vært verre et par dager, i tillegg har jeg vondt i kroppen både her og der, og er slapp og uggen.

Men det som plager meg mest er det at jeg har en følelse av at jeg har en klump i halsen. Men det er vel vanlig det når man er småforkjølet og har vondt i halsen? Ikke vondt å svelge mat og drikke.

Skrevet

Igjen, valium og whiskey.

Det var da en salig blanding...

Hvordan fungerer dem mixen?

*undrende*

Skrevet

Det var da en salig blanding...

Hvordan fungerer dem mixen?

*undrende*

Man sovner og merker veldig lite. Det var forresten en spøk. Er man syk, må man ha skikkelig behandling.

Skrevet

Man sovner og merker veldig lite. Det var forresten en spøk. Er man syk, må man ha skikkelig behandling.

Det var betryggende! Tror legen min hadde fått hakeslepp om jeg hadde bedt om Valium for å svelge det ned med whiskey...

*lol*

Skrevet

Det var betryggende! Tror legen min hadde fått hakeslepp om jeg hadde bedt om Valium for å svelge det ned med whiskey...

*lol*

Tja, det spørs vel hvilket land du befant deg i :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...