Gå til innhold

Jeg er håpløs når det kommer til gutter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei. Saken er den, at det er en kar jeg er litt int. i. Han klager på at jeg aldri tar kontakt, så nå tenkte jeg å slå ut håret og sende han en sms.

Men hva i h. skal jeg skrive??

Jeg er så utrolig håpløs på det her. Kan noen snille dolere hjelpe meg ;)

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

33

• DarkPink

6

• Moraki

5

• Gyda

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er like elendig til dette som deg!!!! hehe....

du kan kanskje skrive: hei. hvordan har du det?

hihi..... sjikkelig lamt!

Skrevet

"Hei! Ville bare si at jeg tenkte på deg :-) Hilsen Angelica."

Skrevet

Men det jeg skrev var kanskje ikke spesielt kontaktsøkende egentlig. Kanskje du kan spørre om dere skal finne på noe i tillegg?

Skrevet

Den var søt! :)

Men jeg tror ikke jeg tør å skrive det. Jeg får sikkert bare "OK" tilbake!

*Pingle*

Skrevet

Jeg sa jo at du burde ta kontakt! ;)

Nå vet jeg ikke helt hvor dere er i løypa, men du kan skrive koselige ting som: "Savner deg", "Skulle ønske du var her", "Du er fin, du" osv.

Eventuelt kan du skrive morsomme ting, hvor du kommenterer hva du gjør eller dagen din: "På bussen i dag møtte jeg _den_ merkelige personen...", "Hehe, sitter og ser på x reklame på tv og...".

Eventuelt noe helt standard: "Hei, hvordan var dagen?", "Skal du ut til helga?", "Lyst til å komme på besøk en kveld snart?".

Skrevet

Men det jeg skrev var kanskje ikke spesielt kontaktsøkende egentlig. Kanskje du kan spørre om dere skal finne på noe i tillegg?

Jeg tenkte på det..

Bla bla bla.. og så kanskje et svar fra han og så skriver jeg noe om han blir med og finne på noe en dag. :)

Skrevet

Jeg er like elendig til dette som deg!!!! hehe....

du kan kanskje skrive: hei. hvordan har du det?

hihi..... sjikkelig lamt!

He he.. Det enkle er ofte det beste.

Sist brukte jeg en time på å finne ut noe lurt å skrive. Det ble noe få ord til slutt!

*LOL*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163084683' post='3380954]

Den var søt! :)

Men jeg tror ikke jeg tør å skrive det. Jeg får sikkert bare "OK" tilbake!

*Pingle*

Hvis man klager på at du ikke tar kontakt, tror jeg neppe han vil svare "ok." på en melding hvor du skriver at du tenker på han. I såfall er han en slabbedask.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163084794' post='3380960]

Sist brukte jeg en time på å finne ut noe lurt å skrive. Det ble noe få ord til slutt!

*LOL*

kjenner meg såååååå igjen.....hehe....

Er det rart at jeg fortsatt er singel. Hihi.

Hvem er denne karen da? foresten.... har du problem med msn idag??? *river meg i håret*

Skrevet

Jeg sa jo at du burde ta kontakt! ;)

Nå vet jeg ikke helt hvor dere er i løypa, men du kan skrive koselige ting som: "Savner deg", "Skulle ønske du var her", "Du er fin, du" osv.

Eventuelt kan du skrive morsomme ting, hvor du kommenterer hva du gjør eller dagen din: "På bussen i dag møtte jeg _den_ merkelige personen...", "Hehe, sitter og ser på x reklame på tv og...".

Eventuelt noe helt standard: "Hei, hvordan var dagen?", "Skal du ut til helga?", "Lyst til å komme på besøk en kveld snart?".

Vi er ikke kommet på savne-kosemose-stadiet.

Noe morsomt har jeg lyst å skrive, men det har skjedd svært lite i livet mitt den siste tiden. Kanskje ikke særlig taktisk å lyve på seg noe heller? :P

Ja, det må bli noe sånn standardgreier.

Herrgud. Nå føler jeg meg skikkelig kjerring. Må faktisk diskutere og spørre om råd på dol får å få sendt en simpel liten sms ;)

Skrevet

Hvis man klager på at du ikke tar kontakt, tror jeg neppe han vil svare "ok." på en melding hvor du skriver at du tenker på han. I såfall er han en slabbedask.

He he..Du har kanskje rett ;)

Men jeg tror jeg drøyer litt med sånne kosemeldinger. Føler ikke vi er helt der enda :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163084794' post='3380960]

*LOL*

Vi har alle vært der :-)

"Jeg ville bare si at blablabla og så var det blablabla, og man skulle tro at blablabla, men sola skinner jo enda osv" kan fort bli til: "Deilig med litt sol! Håper du har det bra."

Ho ho! :-)

Skrevet

kjenner meg såååååå igjen.....hehe....

Er det rart at jeg fortsatt er singel. Hihi.

Hvem er denne karen da? foresten.... har du problem med msn idag??? *river meg i håret*

Denne her er en real kjekkeing ;)

Nei, funker helt fint her.

Prøv:

www.ebuddy.com

Skrevet

Vi har alle vært der :-)

"Jeg ville bare si at blablabla og så var det blablabla, og man skulle tro at blablabla, men sola skinner jo enda osv" kan fort bli til: "Deilig med litt sol! Håper du har det bra."

Ho ho! :-)

*LOL*

Kanskje jeg bare skal skrive; "Bla bla bla bla. Finne på noe en dag?"

Han har jo humor :P

Skrevet

"Jeg fikk så lyst til å gå på kino en kveld, blir du med? Klem, Angelica"

Helt stuerent. :o)

Skrevet

"Jeg fikk så lyst til å gå på kino en kveld, blir du med? Klem, Angelica"

Helt stuerent. :o)

Den skal jeg notere. Takk Lillemus :)

Skrevet

Jeg er like elendig, men ville nok endt opp med: Hei! Hvordan går det? Skal du noe til helga?

Skrevet

Jeg er like elendig, men ville nok endt opp med: Hei! Hvordan går det? Skal du noe til helga?

Nesten det jeg skrev. Jeg skrev:

"Hei. Hvordan går det? Regner med du har kommet deg etter helga nå ;)"

Vi var på en vill fest skjønner du. Så han skrev tidligere i uka at han ikke var bra enda.

Nå er jeg dårlig i magen. Hater å vente på at han skal svare!!! :S:S

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163087173' post='3381031]

Nesten det jeg skrev. Jeg skrev:

"Hei. Hvordan går det? Regner med du har kommet deg etter helga nå ;)"

Vi var på en vill fest skjønner du. Så han skrev tidligere i uka at han ikke var bra enda.

Nå er jeg dårlig i magen. Hater å vente på at han skal svare!!! :S:S

Jeg vet AKKURAT hvordan du har det, med dårlig mage og hele pakka. :-)

Jeg tror også jeg skrev noen innlegg her på dol om sms'er rett etter at jeg traff min utkårede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...