Gå til innhold

Jeg er håpløs når det kommer til gutter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk! Da er det bare å slappe heelt av! :-)

Jepp! Enn så lenge ;)

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

33

• DarkPink

6

• Moraki

5

• Gyda

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163104479' post='3381467]

Han ville møte meg!! :D:D:D:D:D:D

Selvfølgelig ville han det. Det visste vi jo! :)

Skrevet

Selvfølgelig ville han det. Det visste vi jo! :)

He he..Jeg visste det ikke ;)

Dere er så gode alle sammen. Hva skulle jeg gjort uten dol??

Sikkert dødd!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163110541' post='3381643]

He he..Jeg visste det ikke ;)

Dere er så gode alle sammen. Hva skulle jeg gjort uten dol??

Sikkert dødd!

Neida, det hadde gått så bra, så. Men livet hadde såklart vært en liten smule kjedeligere uten dol-folka;)

Gjest Persille
Skrevet

Godt du fant bedre hjelp!

Hva ble resultatet da? Er dere ON?

Gjest Persille
Skrevet

Jeg sa jo at du burde ta kontakt! ;)

Nå vet jeg ikke helt hvor dere er i løypa, men du kan skrive koselige ting som: "Savner deg", "Skulle ønske du var her", "Du er fin, du" osv.

Eventuelt kan du skrive morsomme ting, hvor du kommenterer hva du gjør eller dagen din: "På bussen i dag møtte jeg _den_ merkelige personen...", "Hehe, sitter og ser på x reklame på tv og...".

Eventuelt noe helt standard: "Hei, hvordan var dagen?", "Skal du ut til helga?", "Lyst til å komme på besøk en kveld snart?".

Hvorfor i helv... er ikke du på nett når vi trenger deg?? Vet du hvor lang tid vi brukte på å formulere meldinger i går ettermiddag??

Skrevet

Godt du fant bedre hjelp!

Hva ble resultatet da? Er dere ON?

Resultatet ble at vi skal treffes :D

Føler meg ganske tøff nå! hehe

Skrevet

Hvorfor i helv... er ikke du på nett når vi trenger deg?? Vet du hvor lang tid vi brukte på å formulere meldinger i går ettermiddag??

Dere har da telefonnummeret mitt ;)

Skrevet

Jepp, det har de =) Ble senest i går ufrivillig offer for "hva skal jeg si nå? herregud, nå svarte hun. hva skal jeg si til det??"

Utrolig artig egentlig, at vi er sånn. At det begynner å bli egne sms-normer og sånn.

Alle vet jo f.eks at "Hei, hva driver du med?" betyr "jeg har sittet og tenkt på deg lenge, og nå måtte jeg bare skrive til deg" ;p

Fikk nettopp melding fra min kjære: "Hva sjer'a?"

Så da betyr det at han har sittet og tenkt på meg lenge, og bare måtte skrive til meg...?! Joda - det stemmer nok det :-)

Skriver det samme til ham, og mener det samme :-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163088508' post='3381068]

He he he he... Hva tror du jeg har gjort nå??

Slått av lyden og prøver å ikke sjekke..

Lurer på om gutter har det likedan?

Disse nymotens mobiltelefonene har virkelig skapt mye krøll i livene til folk.

I gamle dager måtte vi holde oss hjemme og vente på at telefonen skulle ringe. Men vi hadde på den annen side ingen snokemuligheter heller.

Og folk kunne ikke late som om de var et helt annet sted enn de sa.

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163160771' post='3382270]

Resultatet ble at vi skal treffes :D

Føler meg ganske tøff nå! hehe

Du verden, grattis!

Jeg har lent meg tilbake og spilt ballen til ham, vi skal ikke treffes i helgen etter hva jeg vet - men han er VELDIG på hugget for å finne ut hva jeg gjorde når jeg var ute i går... ;)

Skrevet

Du verden, grattis!

Jeg har lent meg tilbake og spilt ballen til ham, vi skal ikke treffes i helgen etter hva jeg vet - men han er VELDIG på hugget for å finne ut hva jeg gjorde når jeg var ute i går... ;)

Hehe.. Du er en liten luring!!

Det ordner seg nok det her :D

Gjest Persille
Skrevet

Dere har da telefonnummeret mitt ;)

Ja - men vi skulle jo snakke med deg samtidig da....

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163164238' post='3382377]

Hehe.. Du er en liten luring!!

Det ordner seg nok det her :D

Vel, om han er litt småsjalu allerede - så liker han meg hvertfall :)

Skrevet

I gamle dager måtte vi holde oss hjemme og vente på at telefonen skulle ringe. Men vi hadde på den annen side ingen snokemuligheter heller.

Mange hadde nok aldri blitt sammen hadde det ikke vært for mobilen ;)

Jeg husker da jeg var ung og satt hjemme hos mor og far og ventet på tlf fra en eller annen. Huff og huff.. Privatliv fantes heller ikke :P

Skrevet

Akkurat! :D

Livet er egentlig ganske herlig for tiden ;)

Skrevet

Helt enig! Søsteren min driver og blir kjent med en fyr, og spør meg til råds om SMSer... Men den gang jeg var på sjekkern hadde vi ikke mobiltelefoner, jeg var pent nødt å ringe hjemmenummeret, og risikere at foreldre eller søsken tok telefonen og begynte å stille ham spørsmål!

Dette med sjekking pr SMS er så NYTT for meg at jeg har ingen gode råd å gi henne!

mvh

Skrevet

Hehe, kvinnfolk, altså. Dere og de spillene deres! :)

Skrevet

Ja - men vi skulle jo snakke med deg samtidig da....

Ok, fra nå av skal jeg være mer tilgjengelig for sms-kriser :)

Gjest Persille
Skrevet

Hehe, kvinnfolk, altså. Dere og de spillene deres! :)

Hæ!?

JEG har sagt hva jeg vil, hvor jeg vil med dette, og hva jeg mener om ham. HAN derimot, er så opptatt, så redd for barnet mitt, har så mye å gjøre og jeg vet ikke hva - og jeg GIDDER ikke sitte i mange uker og vente på at han skal ta seg tid til meg!

Enten får han prioritere meg inn i livet sitt, eller så får han la det være, da kan jeg leke med noen andre. Så det så!

Han sier han ikke vil at jeg skal gi han opp, neivel - da får han gjøre en innsats da, ta seg tid til å treffe meg når jeg barnefri f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...