Gå til innhold

Jeg er håpløs når det kommer til gutter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, kvinnfolk, altså. Dere og de spillene deres! :)

He he.. Ikke skyld på meg vartfall.. Jeg klarer ikke sånt. Klarer jo knapt å sende en mld om hvordan det går :P

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

33

• DarkPink

6

• Moraki

5

• Gyda

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Ok, fra nå av skal jeg være mer tilgjengelig for sms-kriser :)

Glimrende :)

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163092755' post='3381165]

Takk ;)

Jeg har ikke fått svar da! Faen å :(

Nå da? :D

Skrevet

Hæ!?

JEG har sagt hva jeg vil, hvor jeg vil med dette, og hva jeg mener om ham. HAN derimot, er så opptatt, så redd for barnet mitt, har så mye å gjøre og jeg vet ikke hva - og jeg GIDDER ikke sitte i mange uker og vente på at han skal ta seg tid til meg!

Enten får han prioritere meg inn i livet sitt, eller så får han la det være, da kan jeg leke med noen andre. Så det så!

Han sier han ikke vil at jeg skal gi han opp, neivel - da får han gjøre en innsats da, ta seg tid til å treffe meg når jeg barnefri f.eks.

Ok. Jeg har ikke lest tråden. Hoppa bare inn da jeg så noe snakk om å sjekke ut om fyren var sjalu - for å finne ut om det var noen følelser der.

Hvis han ikke takler ungen din bør valget være veldig enkelt: Dump ham!

Du vil ikke ha en fyr som ikke takler at du har barn, uansett hva han måtte føle for deg.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163164519' post='3382393]

He he.. Ikke skyld på meg vartfall.. Jeg klarer ikke sånt. Klarer jo knapt å sende en mld om hvordan det går :P

Hehe, det har jeg forstått. :)

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163164734' post='3382401]

Når hva? :)

Har du fått svar på meldingen du sendte ham?

Skrevet

Hvis du leser bare et par linjer under her, så ser du svaret. :-)

Skrevet

Helt enig! Søsteren min driver og blir kjent med en fyr, og spør meg til råds om SMSer... Men den gang jeg var på sjekkern hadde vi ikke mobiltelefoner, jeg var pent nødt å ringe hjemmenummeret, og risikere at foreldre eller søsken tok telefonen og begynte å stille ham spørsmål!

Dette med sjekking pr SMS er så NYTT for meg at jeg har ingen gode råd å gi henne!

mvh

Jeg er også helt ukjent med den verdenen.

Jeg blir også helt matt av det som skjer i pauser på kurs og flyplasser og tog og hva som helst. Der folk før satt og pratet og jodlet sammen, sitter de nå hver for seg og fikler, uten så mye som å se opp en gang.

Skrevet

Det har jeg ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163164318' post='3382382]

Mange hadde nok aldri blitt sammen hadde det ikke vært for mobilen ;)

Jeg husker da jeg var ung og satt hjemme hos mor og far og ventet på tlf fra en eller annen. Huff og huff.. Privatliv fantes heller ikke :P

Og mange hadde aldri blitt skilt...

Skrevet

Og mange hadde aldri blitt skilt...

Så langt har jeg heldigvis ikke kommet i livet. Så den tid, den sorg ;)

hare1365380455
Skrevet

Hvis du leser bare et par linjer under her, så ser du svaret. :-)

Ok!

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163165417' post='3382417]

Det har jeg ;)

Jippi!

Gjest Persille
Skrevet

Ok. Jeg har ikke lest tråden. Hoppa bare inn da jeg så noe snakk om å sjekke ut om fyren var sjalu - for å finne ut om det var noen følelser der.

Hvis han ikke takler ungen din bør valget være veldig enkelt: Dump ham!

Du vil ikke ha en fyr som ikke takler at du har barn, uansett hva han måtte føle for deg.

Nemlig - og derfor gidder jeg ikke løpe etter ham heller.

Om han er interessert i meg får han vise det, hvis ikke - farvel.

Skrevet

Nemlig - og derfor gidder jeg ikke løpe etter ham heller.

Om han er interessert i meg får han vise det, hvis ikke - farvel.

Viser du at du er int. i han?

Sånt er jeg dårlig på :/

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163166455' post='3382452]

Viser du at du er int. i han?

Sånt er jeg dårlig på :/

Jada, jeg har sagt det også.

Jeg sa til ham at jeg ikke gidder å være en av mange, så om han skulle ha noen som helst relasjon til meg, så ble det bare med meg. Og det var greit (andre veien også).

Og så sa jeg også at jeg ikke gidder å kaste bort tid på å leke med ham nå om han egentlig ikke vil noe mer - og det var også greit.

Men så har han vært singel lenge, har mye på tapeten av forskjellig art, ikke alt like viktig - og han klarer/vil ikke prioritere meg inn i det.

Jeg har foreslått mange ting, han kan aldri - ok, da får han foreslå noe om han vil treffe meg.

Jeg har full jobb, barnehage, og barn - og klarer å få til å sette av tid til ham likevel, det minste man kan gjøre er vel å returnere den "tjenesten".

Og så har jeg sagt at jeg liker ham, da :)

Skrevet

Fikk nettopp melding fra min kjære: "Hva sjer'a?"

Så da betyr det at han har sittet og tenkt på meg lenge, og bare måtte skrive til meg...?! Joda - det stemmer nok det :-)

Skriver det samme til ham, og mener det samme :-)

Ingenting er så koselig som en "skjer a" melding ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163104479' post='3381467]

Han ville møte meg!! :D:D:D:D:D:D

DET visste jeg jo på forhånd.. litt mer spennende details da ;)

Skrevet

Jada, jeg har sagt det også.

Jeg sa til ham at jeg ikke gidder å være en av mange, så om han skulle ha noen som helst relasjon til meg, så ble det bare med meg. Og det var greit (andre veien også).

Og så sa jeg også at jeg ikke gidder å kaste bort tid på å leke med ham nå om han egentlig ikke vil noe mer - og det var også greit.

Men så har han vært singel lenge, har mye på tapeten av forskjellig art, ikke alt like viktig - og han klarer/vil ikke prioritere meg inn i det.

Jeg har foreslått mange ting, han kan aldri - ok, da får han foreslå noe om han vil treffe meg.

Jeg har full jobb, barnehage, og barn - og klarer å få til å sette av tid til ham likevel, det minste man kan gjøre er vel å returnere den "tjenesten".

Og så har jeg sagt at jeg liker ham, da :)

Hmm..høres akkurat ut som min forrige. U know who

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...