Zarine Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Eg legg hårbørstene i bløt i shampoo - trur eg las eingong at ein skulle behandle børsta som håret, det tar bort fett og sånt, men som du heilt riktig påpeikar, ikkje alt anna støv og rusk. Eg brukar ikkje spray, men det blir veldig mykje støv og rusk nederst rundt pinnane. Prøv å pusse det bort med ei tannbørste etter bløtlegginga(evt dra det oppover så du kan ta det laust med fingrane). Den skal naturlegvis ikkje inn i munnen igjen ;-) Tralla sitt svar var litt interessant. Salmiakk vil vel etse vekk det verste av guggen, men... ugh! Jaja... prøver du dét må du for all del skylle det utomordenteleg vel etterpå, for salmiakk i håret kan da umogleg gå bra. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg tar rett og slett tak rundt klumpedeisen med en pinsett og trekker det opp langsmed busta og rett i søppelbøtta. Har ikke funent noen annen måte som funker. 0 Siter
punky brewster Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 fjern hår og legg hårbørsta i shampå jevnlig og skift den ut med jevne mellomrom 0 Siter
Gjest sier jeg i dag Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg fjerner ikke, når børsten begynner å se litt "skitten" ut så blir den kastet og ny kjøpt inn. Synes det er æsj å bruke en "skitten" børste i rent hår 0 Siter
meg__123! Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 bare skyller børsten etter hver gang jeg har brukt den jeg.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Skal prøve det. Takk for tips. :-) turte du bruke nicket ditt likevel? 0 Siter
Mañana Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Putt den i oppvaskmaskinen! hihi....det var vel en spøk? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Fjern alle hår. Sprut på shampo, og ta en neglbørste (som selvsagt bare brukes til dette formålet), og skur i vei. Skyll godt. Voila! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 De koster 39,- eller noe på h&m, kjøp deg et lite lager og bytt regelmessig! 0 Siter
amber sun Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 turte du bruke nicket ditt likevel? hehe, jeg outa meg selv. Sånn kan det gå. ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Det pleier jo å være ganske løst? På min børste er det hvertfall det,og det snurrer seg liksom rundt de pinnene. Jeg tar enten bare neglene og prøver å pirke det bort,eller bruker en pinsett. Mens børsten er tørr da. Jeg kombinerte metoden din og Lillemus sin. Og fikk faktisk bort nesten alt. :-) Tok litt tid, men så sparte jeg ihvertfall de pengene. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 hihi....det var vel en spøk? Nei, faktisk ikke.... Er det fryktelig grisete da? Det er tross alt ingen dobørste;-) Det har faktisk aldri falt meg inn at det skulle være grisete! Alt vaskes på 60 grader og blir jo gullende rent..eller? 0 Siter
Mañana Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Nei, faktisk ikke.... Er det fryktelig grisete da? Det er tross alt ingen dobørste;-) Det har faktisk aldri falt meg inn at det skulle være grisete! Alt vaskes på 60 grader og blir jo gullende rent..eller? Ikke spør meg. Jeg har nesten lyst til å prøve. Hårbørstene her blir nemlig så fort fulle av små lodotter!! Har bare en stor sperre for å blande ting fra badet og kjøkkenet.... 0 Siter
Patsi Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Mitt beste råd når hårbørsten begynner å se uappetittlig ut: Kast børsten i søpla, og kjøp en ny :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Putt den i oppvaskmaskinen! Funker det? Kanksje jeg skulle prøve det. Tåler børsten varmen da? 0 Siter
Mañana Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Mitt beste råd når hårbørsten begynner å se uappetittlig ut: Kast børsten i søpla, og kjøp en ny :-) Kjøper man dyre hårbørster er ikke alltid det et alternativ:/ 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jeg kombinerte metoden din og Lillemus sin. Og fikk faktisk bort nesten alt. :-) Tok litt tid, men så sparte jeg ihvertfall de pengene. :-) Så bra Da holder den litt til 0 Siter
Patsi Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Kjøper man dyre hårbørster er ikke alltid det et alternativ:/ Da må du begynne å kjøpe billige, da :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Ikke spør meg. Jeg har nesten lyst til å prøve. Hårbørstene her blir nemlig så fort fulle av små lodotter!! Har bare en stor sperre for å blande ting fra badet og kjøkkenet.... Godt jeg ikke er helt på jordet da...muligens? Ble nemlig litt redd for å få alle dol-kjerringene etter meg *ler* Bare prøv! Får gullende rene hårbørster og fat og kopper;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.