Juliansmamma Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg er forkjøla, og ganske så avhengig av nesespray, og skal ut å fly på søndag. Må disse nesesprayene pakkes i sånne zip-lock-poser? Hvor får man tak i sånne. Mvh 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Alt flytende må pakkes i sånne poser. Du kan få tak i poser på flyplassen. 0 Siter
Berlitz Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Alt flytende må pakkes i sånne poser. Du kan få tak i poser på flyplassen. Nei, tror ikke det, for er det ikke unntak på babymat og medisiner? Luftfartstilsynet sier nå til Forbruker.no at medisiner og babymat er unntatt fra de strenge reglene. http://www.aftenposten.no/forbruker/reise/article1491689.ece 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Nei, tror ikke det, for er det ikke unntak på babymat og medisiner? Luftfartstilsynet sier nå til Forbruker.no at medisiner og babymat er unntatt fra de strenge reglene. http://www.aftenposten.no/forbruker/reise/article1491689.ece Tja...jeg tviler på at nesedråper går innunder "nødvendige medisiner". Jeg vil tro at alt det som skal kvalifisere for å gå utenfor plastposen enten bør følges av en legeattest, eller et småbarn på armen. 0 Siter
flowy Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg hadde med reseptfrie øyedråer nå på tirsdag. Ingen som sa noe på det. De spurte meg om jeg hadde noe flytende. Jeg fortalte om øyedråpene og de ga meg en pose til å ha dem i. 0 Siter
flisa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Tja...jeg tviler på at nesedråper går innunder "nødvendige medisiner". Jeg vil tro at alt det som skal kvalifisere for å gå utenfor plastposen enten bør følges av en legeattest, eller et småbarn på armen. Hehe - ja en skummel, singel mann med mange babyglass med seg vil vel vekke litt skepsis kanskje? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hehe - ja en skummel, singel mann med mange babyglass med seg vil vel vekke litt skepsis kanskje? Hihi Det sto i en artikkel en advarsel ment for mannfolk. Om at dersom de hadde med seg brystmelk på flaske til babyen sin, så kan de faktisk risikere å måtte smake på det, så de bør tenke seg om to ganger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.