Gå til innhold

Noen ringer med skjult nummer

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

I løpet av de siste par ukene har det vært noen som har ringt meg med skjult nummer 1-2 ganger om dagen, men jeg rekker aldri å ta den.

Jeg vet at en del selgere gjør det slik at de ringer opp mange samtidig, og at den første som tar telefonen får snakke med selgeren, mens de andre ikke hører noen ting. Og så fortsetter det å ringe igjen og igjen inntil eieren av telefonen faktisk når tak i den til rett tid, og legger på ordentlig.

Men: telefonen min ringer maks 1 sekund. I går rakk den tre vibrasjoner (sånne korte), men innen jeg nådde tak i den ringte den ikke mer. I formiddag rakk den bare to vibrasjoner, og akkurat nå ringte den igjen. Den ligger på pulten 30 cm unna høyrearmen min, og jeg reagerte med en gang, men enda rakk jeg ikke ta den. Det er vel ikke sannsynlig at andre som blir oppringt tar tlf så kjapt..? Særdeles merkelig, synes jeg. Og veldig irriterende, ettersom jeg ikke rekker å ta den selv om jeg skulle ha telefonen rett ved meg.

Noen som har peiling på hva det kan være? Stort sett kommer telefonene mellom 11 og 18, tror jeg. Har ikke helt oversikten (og forbanner Sony Ericsson for kun å beholde -ett- klokkeslett per tlfnummer, istedet for å lagre de siste fem, sånn som Nokia)

Fortsetter under...

Sitronmelisse
Skrevet

Ahhhg!

Har hatt flere peridoer med det samme!

Men i dag greide jeg å svare! Det var fra Bokforlaget Sandvik eller noe i den duren. Ville selge meg barnebøker!

Da jeg svarte hørtes det først ut som en faks som ringte i bakgrunnen, og så kom en damestemme..

Jævlig irriterende. Blitt oppringt omtrent hver time mellom 10 og 15 i flere dager.

Gjest Calóni
Skrevet

Ahhhg!

Har hatt flere peridoer med det samme!

Men i dag greide jeg å svare! Det var fra Bokforlaget Sandvik eller noe i den duren. Ville selge meg barnebøker!

Da jeg svarte hørtes det først ut som en faks som ringte i bakgrunnen, og så kom en damestemme..

Jævlig irriterende. Blitt oppringt omtrent hver time mellom 10 og 15 i flere dager.

Oi, nå skvatt jeg litt her, for naboen min fortalte meg akkurat det samme, med at hun var blitt oppringt på den måten og at det var en barnebokklubb. Men hun er opptatt med andre ting en PC nå, så jeg regner med at du ikke er henne ;)

Jeg har heldigvis ikke vært plaget like mye som deg! Hver time høres jo helt forferdelig ut. Men det er jo irriterende nok, ikke minst fordi jeg er ganske nysgjerrig av meg ;) Jeg ser på det som rimelig umulig å rekke å ta den, ettersom den lå 30 cm unna meg og jeg ikke rakk å ta den..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...