Gå til innhold

Teite nye bagasjeregler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler enn meg som synes de nye bagasjereglene på flyplassen er forferdelig teite?

Hvis man virkelig vil bombe et fly eller lignende, så får man til det uansett.

Skrevet

Helt enig. Syns det er fullstendig tåpelig, og omtrent som en parodi.

Skrevet

Det er skuebrød. Alle som jobber med sikkerhet vet at så mange flere nye ansatte og aktiviteter på flyplassene er den største sikkerhetsrisikoen. Jo mer (nytt) som skjer der, jo vanskeligere er det å kontrollere alt. Fremdeles må bagasjen med, i f m den er det fremdeles muligheter.

Skrevet

Ja, leste i et blad på flyet at pilotene hadde blitt fratatt deodoranter og linsevæske. Det er jo skikkelig morsomt. Hvis de skulle ha et ønske om å styrte flyet, får de det nok til på andre måter. :)

Skrevet

Siden det faktisk ble avverget et alvorlig terrorangrep i London i sommer, er jeg veldig glad for disse reglene. De skulle jo bruke bomber laget av flytende væsker! Virker som man glemmer det når man sier at det ikke blir noe tryggere av dette.

Det er lett å sitte og si at man synes de nye reglene er tåpelige, men hadde man sagt det samme som passasjer i et fly med kaprere som hadde slike bomber? Tror ikke det!.

Disse reglene gjør det tryggere for oss og sånn sett er jeg glad for at de er kommet.

Skrevet

Teite og teite - de er i allefall utrolig tungvinte for reisende.

Nå skal jeg bare reise med tog og båt. (Jeg som har bestilt meg både Praha- og Tenerife-tur. Jeg må beregne god reisetid, skjønner jeg.)

Skrevet

Enig med deg Moraki, men vi vet alle hvem vi kan takke de nye reglene for. For ikke å bli kalt både det ene og det andre gidder jeg ikke å nevne hvilken religion de tilhører.

hare1365380455
Skrevet

Har du en link til de nye reglene? Kan man ha med veske eller må alt i pose?

Skrevet

Siden det faktisk ble avverget et alvorlig terrorangrep i London i sommer, er jeg veldig glad for disse reglene. De skulle jo bruke bomber laget av flytende væsker! Virker som man glemmer det når man sier at det ikke blir noe tryggere av dette.

Det er lett å sitte og si at man synes de nye reglene er tåpelige, men hadde man sagt det samme som passasjer i et fly med kaprere som hadde slike bomber? Tror ikke det!.

Disse reglene gjør det tryggere for oss og sånn sett er jeg glad for at de er kommet.

For noe tull. Hvis man vil bomse et fly, karer man det uansett.

Skrevet

Jeg synes det er kjempebra!!

Pakke inn deg skal jeg.

Skrevet

Jeg synes det er kjempebra!!

Pakke inn deg skal jeg.

Skrevet

Enig med deg Moraki, men vi vet alle hvem vi kan takke de nye reglene for. For ikke å bli kalt både det ene og det andre gidder jeg ikke å nevne hvilken religion de tilhører.

Enig!

Jeg er skikkelig forbanna på de egentlig hyggelige muslimene i nabohuset akkurat nå!

Skrevet

For noe tull. Hvis man vil bomse et fly, karer man det uansett.

Så du mener at du vet at det ikke hjelper noe i det hele tatt, mens kompetente myndigheter i Europa er enige om at det er nødvendige tiltak?

Morsomt at du kan avskrive noe som tull så bastant og selvsikkert. Det er klart at det blir VESENTLIG vanskeligere å få tatt med seg noe som kan brukes til gale ting. Reglene innføres ikke for å være slem mot flypassasjerene! Makan...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...