Gå til innhold

dresskode

Gjest Vanskelig og fattig

Anbefalte innlegg

Gjest Vanskelig og fattig
Skrevet

Ungdomsfest. 18-20 åringer. Dresskode: ikke dongeri.

Er alt av dongeri da uaktuelt, men alt ellers greit? Har bare dongeribukser og miniskjørt, og vil ikke ha på miniskjørt når det er så kaldt.

helt mørke dongeribukser, men hvite støvletter over, og kjoletopp går heller ikke an?

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Moraki

8

• morsan

6

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg hadde gått i det du sier om jeg ikke hadde andre muligheter. Så lenge du pynter deg mer enn vanlig så bør det gå? Du kan jo spørre den som innviterer??

Skrevet

Hva du enn gjør: ikke ha støvlettene over buksa. Det er dritstygt.

Skrevet

Er du blitt fasit på hva som er stygt eller fint eller? ;)

Skrevet

Helt enig med deg! Men det er visst veldig moderne for tiden.

Skrevet

Det er det langt i fra.

Skrevet

Helt enig med deg! Men det er visst veldig moderne for tiden.

Hva er det som er så stygt med det da?

Skrevet

Det kan gå an dersom buksa er svert tettsittende og i samme farge som støvlettene, men ellers er det ikke pent synes jeg. Det ser jævlig 70-talls ut om fargene ikke harmonerer eller buksa er vid.

Skrevet

Det kan gå an dersom buksa er svert tettsittende og i samme farge som støvlettene, men ellers er det ikke pent synes jeg. Det ser jævlig 70-talls ut om fargene ikke harmonerer eller buksa er vid.

Jeg er enig i at buksa må være tettsittende, men ikke at den må være i samme farge.

Jeg går med vanlige trange dongeribukser i støvlettende. Enten støvletter med høye hæler eller lave hæler og en sånn nedbretta hvit skinnkant øverst.

Bruker blå olabukser og sorte støvletter.

Synes det er fint jeg:)

Skrevet

For oss som ikke levde på 70-tallet er jo dette noe ganske nytt. Dermed blir det også kult!! :) Men enig med deg. Buksa må være trang og harmonere med resten av antrekket.

Skrevet

Det er dritstygt.

Ikke når man har lange slanke bein. Så det så:)

Skrevet

1) Hadde det vært meningen vi skulle hatt skoa over buksa, hadde vi gått i shorts.

2) Ingen (ingen!) kler det.

3) Det er så harry som man kan få blitt.

4) Mote? Nei. Dette er ikke mote. Dette er klesstil beregnet for Bad Taste Party.

Smaken er som baken? Kanskje, men da er det du som sitter med baken foran.

Skrevet

Ikke når man har lange slanke bein. Så det så:)

Det spiller ingen rolle hvordan kropp man har. Man har bare ikke skoa over buksa. Uansett hva du sier. Punktum.

Skrevet

Jeg er enig i at buksa må være tettsittende, men ikke at den må være i samme farge.

Jeg går med vanlige trange dongeribukser i støvlettende. Enten støvletter med høye hæler eller lave hæler og en sånn nedbretta hvit skinnkant øverst.

Bruker blå olabukser og sorte støvletter.

Synes det er fint jeg:)

Det synes jeg også! :)

Og hvis moraki leser dette: jo det er faktisk mote, uansett om du liker det eller ikke.

Skrevet

1) Hadde det vært meningen vi skulle hatt skoa over buksa, hadde vi gått i shorts.

2) Ingen (ingen!) kler det.

3) Det er så harry som man kan få blitt.

4) Mote? Nei. Dette er ikke mote. Dette er klesstil beregnet for Bad Taste Party.

Smaken er som baken? Kanskje, men da er det du som sitter med baken foran.

Det er du som ikke har peiling. Så det så ;o)

Skrevet

Det spiller ingen rolle hvordan kropp man har. Man har bare ikke skoa over buksa. Uansett hva du sier. Punktum.

Jo det har man faktisk så fremt man ikke har tykke legger:)

Dette kan du ikke:o)

Skrevet

Eneste gode grunn til å ha støvletter over buksa er i stallen, og da er det snakk om rideklær.

Skrevet

Det synes jeg også! :)

Og hvis moraki leser dette: jo det er faktisk mote, uansett om du liker det eller ikke.

Det er vi som vet hvordan det skal være. Hun kan jo ikke ha skjønt noenting:)

Skrevet

Jo det har man faktisk så fremt man ikke har tykke legger:)

Dette kan du ikke:o)

Dette kan jeg. Jeg hadde aldri hatt støvlettene over buksa, selv om jeg er aldri så fornøyd med beina mine. Men spiller liten rolle hva du sier, det blir bare teit i mine øyne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...