Gå til innhold

dresskode

Gjest Vanskelig og fattig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dere er morsomme i all deres galskap.

Men jeg lurer på hvem dere forsøker å ta dere godt ut for. Hvilken mann bryr seg om hvorvidt buksa er innenfor eller utenpå støvelene?

Akkurat som om vi ser så langt ned.

Det er eget velvære SDD. Det er det som betyr noe. Ikke noe annet:)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Moraki

8

• morsan

6

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er eget velvære SDD. Det er det som betyr noe. Ikke noe annet:)

Yeah right! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror du meg ikke?:)

Kanskje litt mer da:)

Nope. Jeg tror deg ikke. Men jeg tror du har lurt deg selv til å tro det. :)

Skrevet

Nope. Jeg tror deg ikke. Men jeg tror du har lurt deg selv til å tro det. :)

Jeg går sånn på jobben også jeg og på jobben min jobber det stort sett bare gamle gubber. Tror du jeg pynter meg for dem da? Nææhei! :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg går sånn på jobben også jeg og på jobben min jobber det stort sett bare gamle gubber. Tror du jeg pynter meg for dem da? Nææhei! :o)

Du pynter deg for andre som legger merke til bagateller - altså andre kvinner. :)

Skrevet

Hehe snakk om å være barnslig..

Halve Norge er ihvertfal uenig med deg, og store deler av verden også.

Enig! Hva skal man med støvletter hvis de ikke skal synes? Noe av det rareste jeg ser for tida er folk med buksa utenpå støvlettene. Da kunne man jo like godt gått med sko.

ylvali1365381015
Skrevet

Hva du enn gjør: ikke ha støvlettene over buksa. Det er dritstygt.

har man pene bein er det stilig...og in! selv om det var veldig ute for litt siden... ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Enda viktigere enn beina er RUMPA! Ser mange damer som normalt ville ha blitt regnet som slanke og fine, men som får den MEGArumpa når de har buksa nedi støvlettene.

i like big butts and i just cant lie! :-)

litt kurver er bare sexy. må vi damer alltid være så strenge og kontrollere hverandre...

jeg kunne vært fristet til å underkjenne de der tynne formløse sakene, men-smaken er som baken,hehe. det gjelder både klær og kropp! heldigvis.

Skrevet

Utrolig hva dere kvinner henger dere opp i.

Jeg er faktisk helt sjokkert over denne diskusjonen.

Skrevet

Eneste gode grunn til å ha støvletter over buksa er i stallen, og da er det snakk om rideklær.

*Hahaha* Det blir noe annet ja! :o)

Skrevet

Enig! Hva skal man med støvletter hvis de ikke skal synes? Noe av det rareste jeg ser for tida er folk med buksa utenpå støvlettene. Da kunne man jo like godt gått med sko.

Helt enig. Spesielt hvis man kjøper støvletter med helt lav hel - da ser det jo helt corny ut med buksene utenpå.

Skrevet

Jeg er faktisk helt sjokkert over denne diskusjonen.

Ingenting sjokkerer meg lenger.

Men hvordan gikk det junior?

Skrevet

Jo, og selv er jeg både assman og legman, men hvorvidt buksa er utenpå beina eller ikke har jeg aldri hengt meg opp i.

Hvis noen tror de kamuflerer et gedigent driteapparat ved å ha buksa utenpå støvelene, bør de rett og slett ta seg sammen.

Men en ting som er viktig: Buksa må ha lommer. Selv de mest slikkbarer rumper blir anonyme i jeans uten lommer bak.

"Hvis noen tror de kamuflerer et gedigent driteapparat ved å ha buksa utenpå støvelene, bør de rett og slett ta seg sammen."

He he, du har mye å lære....;-)

Man klarer selvsagt ikke å kamuflere noe som helst, men man kan la være å _fremheve_ visse sider ved seg selv.

Og har man f eks stor rumpe ser den enda verre ut dersom man smalner for mye nedover leggene. Da blir man som en kule-is i kjeks.

Motsatt dersom man har bukser som er videre i buksebeina - det avbalanserer kroppen mer.

Skrevet

"Hvis noen tror de kamuflerer et gedigent driteapparat ved å ha buksa utenpå støvelene, bør de rett og slett ta seg sammen."

He he, du har mye å lære....;-)

Man klarer selvsagt ikke å kamuflere noe som helst, men man kan la være å _fremheve_ visse sider ved seg selv.

Og har man f eks stor rumpe ser den enda verre ut dersom man smalner for mye nedover leggene. Da blir man som en kule-is i kjeks.

Motsatt dersom man har bukser som er videre i buksebeina - det avbalanserer kroppen mer.

Kommer jo helt an på buksa. Her snakker vi jeans - og jeans er nesten utelukkende trange i beina.

Gjest diktator!
Skrevet

Det spiller ingen rolle hvordan kropp man har. Man har bare ikke skoa over buksa. Uansett hva du sier. Punktum.

Og hvem har diktert det?

Skrevet

Kommer jo helt an på buksa. Her snakker vi jeans - og jeans er nesten utelukkende trange i beina.

NÅ, ja, men ikke for bare litt siden. Mange jeans med "sleng" da.

Skrevet

NÅ, ja, men ikke for bare litt siden. Mange jeans med "sleng" da.

Men hvis jeansbeina slenger er det jo uansett ikke den typen bukser man slenger lange støvler utenpå. Da er vel slengen beregna og noe dere vil folk skal se.

Skrevet

Men hvis jeansbeina slenger er det jo uansett ikke den typen bukser man slenger lange støvler utenpå. Da er vel slengen beregna og noe dere vil folk skal se.

Tviler på at man hadde fått plass til buksa oppi støvlettene også.

Skrevet

Du pynter deg for andre som legger merke til bagateller - altså andre kvinner. :)

Ok da, vi pynter oss for både menn og kvinner.

Men jeg må modere litt det siste utsagnet om gamle gubber, for jeg glemte et øyeblikk at jeg begynner å bli ganske gammel selv også.

Dessuten er det mange etasjer her og jeg har ikke oversikt over alle:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...