Gå til innhold

dresskode

Gjest Vanskelig og fattig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er faktisk helt sjokkert over denne diskusjonen.

Du må ikke ta den så alvorlig:)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Moraki

8

• morsan

6

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det spiller ingen rolle hvordan kropp man har. Man har bare ikke skoa over buksa. Uansett hva du sier. Punktum.

Jeg synes det ser stilig ut, men skjønner ikke hvordan folk får plass til buksa nedi støvlettene. Da måtte jeg ha brukt tights av tynn nylon eller noe sånt. Og jeg har slanke bein. Men harde muskler i leggene.

Kanskje det er det som er saken, at musklene må kunne klemmes sammen for å kunne stappes oppi.

Skrevet

Jeg går sånn på jobben også jeg og på jobben min jobber det stort sett bare gamle gubber. Tror du jeg pynter meg for dem da? Nææhei! :o)

Gulp, orker du å gå med støvletter inne hele dagen på jobben? Har du ikke innesko?

Skrevet

Gulp, orker du å gå med støvletter inne hele dagen på jobben? Har du ikke innesko?

Jeg fryser alltid på beina jeg.

Hjemme går jeg med flere lag sokker.

Skrevet

Jeg synes det ser stilig ut, men skjønner ikke hvordan folk får plass til buksa nedi støvlettene. Da måtte jeg ha brukt tights av tynn nylon eller noe sånt. Og jeg har slanke bein. Men harde muskler i leggene.

Kanskje det er det som er saken, at musklene må kunne klemmes sammen for å kunne stappes oppi.

Jeg har noe trange støvletter jeg også hvor det ikke går.De går helt klistra etter leggen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...