Gå til innhold

FORT! Hva betyr det når barnet skjelver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå fikk han skikkelige anfall, spent ryggrad og hodet tilbake, fikk ikke kontakt, så da er det feberkramper.

Venter på skyss til legevakten nå, pappaen er her og hjelper meg.

Takk for alle svar i kveld,

Lykke til kjære deg. Tenker masse på dere nå

Du må komme deg avgårde. Du bør ha tilsyn i natt og ikke dra hjem igjen før han er mye bedre. Du må også sørge for å få med deg stesolid hjem, slik at han kan få ved evt. senere anfall.

Jeg blåser i at folk her inne anbefaler vaksinering på det varmeste, men dette har jeg også opplevd og det hører heldigvis til sjeldenhetene, men er allikevel alvorlig. Jeg jobber faktisk med folk som har senskader av slike ting.

Ved kramper bør man få de roet ned så fort som mulig, for å unngå surstoffmangel og senskader.

Lykke til.

Annonse

Hvordan går det med gullet ditt? Håper inderlig det går bra!

Gullet hennes har det fint. Hun sendte ham over til meg. Jeg slang ham i badekaret ved 12-tida i natt, kjørte i ham noen valium, og der ligger han ennå og sover mens det kalde vannet renner.

Feberen var nede i rundt 30 sist jeg sjekka.

Tenke jeg skulle dytta i ham noe mat når temperaturen stabiliserer seg på rundt 25.

Gullet hennes har det fint. Hun sendte ham over til meg. Jeg slang ham i badekaret ved 12-tida i natt, kjørte i ham noen valium, og der ligger han ennå og sover mens det kalde vannet renner.

Feberen var nede i rundt 30 sist jeg sjekka.

Tenke jeg skulle dytta i ham noe mat når temperaturen stabiliserer seg på rundt 25.

Jeg visste jeg kunne stole på deg :)

Hvordan går det med gullet ditt? Håper inderlig det går bra!

Det går veldig fint, takk :)

Han fikk en grundig undersøkelse på legevakten og har sovet godt fram til klokka ti (jeg også :P). Nå er temperaturen nede i 39 og han spiser frokost for øyeblikket :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...