Gå til innhold

FORT! Hva betyr det når barnet skjelver?

Anbefalte innlegg

Gullet hennes har det fint. Hun sendte ham over til meg. Jeg slang ham i badekaret ved 12-tida i natt, kjørte i ham noen valium, og der ligger han ennå og sover mens det kalde vannet renner.

Feberen var nede i rundt 30 sist jeg sjekka.

Tenke jeg skulle dytta i ham noe mat når temperaturen stabiliserer seg på rundt 25.

Åhh - så bra. Jeg ringer deg neste gang ungene mine er syke :-)

Fortsetter under...

Annonse

Gullet hennes har det fint. Hun sendte ham over til meg. Jeg slang ham i badekaret ved 12-tida i natt, kjørte i ham noen valium, og der ligger han ennå og sover mens det kalde vannet renner.

Tenke jeg skulle dytta i ham noe mat når temperaturen stabiliserer seg på rundt 25.

??? :)) ny type måler? :)

Ser lenger oppe her at alt er bra nå, men han har nok hatt et lite feberkrampeanfall. Eldstejenta fikk slike feberkrampeanfall (i våken tilstand). Da var det bare å avkjøle henne og vente til det gikk over. Ganske ekkelt...

Glad alt er bra nå:-)

Annonse

Små feberkramper i våken tilstand har jeg sett mange av. Kjølig rom eller av med klærne hjalp som regel. Deretter kan du gi stikkpille for å få feberen ned, den kan ta fra 10 min og til en halvtime før den virker. Så lokal nedkjøling er viktig.

Håper du ikke opplever flere feberkramper, de er veldig ekle. Forbygg med kjølig rom og lite klær ved feber.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...