thinkerbell Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 unnskyld for at vi herpet tråden din.. .. men vi hadde det veldig sosialt og hyggelig. *dele ut en muffins med bøyd hode* *rusle til sengen* 0 Siter
bibben Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 *bøyer seg over oppskriften* Håper du kan lese håndskriften min!?! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Håper du kan lese håndskriften min!?! Tror det går bra. *googler etter hakeputer* 0 Siter
bibben Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Tror det går bra. *googler etter hakeputer* *LOL* Hakeputer??? Nei, nå fikk jeg nesten hakeslepp...bestill en til meg også! 0 Siter
bibben Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Tror det går bra. *googler etter hakeputer* Forresten, når tar du aftensvitaminene? Jeg tror jeg må innta noe i den duren? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 *LOL* Hakeputer??? Nei, nå fikk jeg nesten hakeslepp...bestill en til meg også! skal hvis jeg får tak i.. Men hva er muk? 0 Siter
bibben Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 skal hvis jeg får tak i.. Men hva er muk? Muk...??? Er det et indisk kjeledyr kanskje? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Forresten, når tar du aftensvitaminene? Jeg tror jeg må innta noe i den duren? Aftensvennen er iallfall innabords, vitaminer er for frosker tror jeg! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Muk...??? Er det et indisk kjeledyr kanskje? Er veeldig spent på disse muffinsene.. *rører* 0 Siter
bibben Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Aftensvennen er iallfall innabords, vitaminer er for frosker tror jeg! Det var vennen jeg tenkte på. Jeg trenger noe i samme duren... ja, og muk er kanskje noe i samme "duren", ...som gjør at man unngår duren...nei dette ble krypisk!!! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Aftensvennen er iallfall innabords, vitaminer er for frosker tror jeg! aftensvennen? en drink? piller??? ;-D 0 Siter
bibben Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Er veeldig spent på disse muffinsene.. *rører* Jeg også, skal jeg si deg... det er en gammel oppskrift jeg fikk av en eldre dame som bodde i nærheten av en appelsinplantasje i Spania. Hun pleide å stjele appelsiner derfor etter mørkets frembrudd!!! En skikkelig tøffing var hun!!! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Aftensvennen er iallfall innabords, vitaminer er for frosker tror jeg! Hihi, jepp! Imovane (sovepille), ble til imovenn og nå aftensvenn. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jeg også, skal jeg si deg... det er en gammel oppskrift jeg fikk av en eldre dame som bodde i nærheten av en appelsinplantasje i Spania. Hun pleide å stjele appelsiner derfor etter mørkets frembrudd!!! En skikkelig tøffing var hun!!! Aha, da skjønner jeg, ikke sangerinna, men sangeria! Puh! ble litt bekymret for hvem jeg hadde rotet meg bort i nå.. Nei, får jobbe videre med den i morgen, nå er det natt! Håper du får sove! klem 0 Siter
bibben Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Aha, da skjønner jeg, ikke sangerinna, men sangeria! Puh! ble litt bekymret for hvem jeg hadde rotet meg bort i nå.. Nei, får jobbe videre med den i morgen, nå er det natt! Håper du får sove! klem Sov godt kjære deg!!! 0 Siter
Gjest Cillma Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 unnskyld for at vi herpet tråden din.. .. men vi hadde det veldig sosialt og hyggelig. *dele ut en muffins med bøyd hode* *rusle til sengen* *Elske muffis* 0 Siter
Gjest skal Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 *Elske muffis* I morgen kan du få smake med pomeranser og diverse andre mystiske ingredienser! Hvis du tør.. God natt! 0 Siter
Zarine Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Eh... det drar ofte ut til julaften eller romjula... men det er ikkje planlagt at det skal bli så seint, altså. Det "berre blir slik" ;-) I år er det mest sannsynleg at det ikkje blir før i romjula, men det beror på spesielle ting, og *er* planlagt. 0 Siter
Gyda Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jeg sender som regel ikke julekort. Hvis jeg skulle finne på det, så måtte det være siste uka før jul. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.