Gå til innhold

Lykkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To ting for meg: Å føle seg elsket og det å se at barna har det bra. Hilsen en lykkelig MM

Gjest ordentlig lykkelig
Skrevet

Slutte å fokusere på at ting som egentlig er bra kanskje kunne blitt litt bedre?

Da blir jeg aldri fornøyd og lykkelig med det jeg har.

Skrevet

Er skeptisk til folk som går rundt og oser fullkommen lykke hele døgnet. De må skjule noe.

Ordentlig lykkelig, hvis du i det legger et liv hvor man vandrer rundt på skyer, kommer jeg aldri til å få.

Kortere perioder av lykke får være målet.

Skrevet

Lykke opplever bare spebarn, forelskede og gærne.

Var det en som sa.

Og det tror jeg på. Korvarige lykkeglimt er det vi kan håpe på.

Kan ikke fly rundt å forelske seg i eniga, heller. Gæren er jeg ikke, desverre bare nevrotisk.

:(

Skrevet

Å bli vekket av barna med smil, kos og suss, etter å ha fått sovet _lenge_ på morningen.

Skrevet

Jeg er lykkelig når barna er friske og glade.

Det beste som fins er en dag ute iskogen om vinteren og ha bål og grille pølser.

Hele familien koser seg og smiler og ler masse!

Skrevet

Er skeptisk til folk som går rundt og oser fullkommen lykke hele døgnet. De må skjule noe.

Ordentlig lykkelig, hvis du i det legger et liv hvor man vandrer rundt på skyer, kommer jeg aldri til å få.

Kortere perioder av lykke får være målet.

*oser lykke bare for å provosere deg*

Skrevet

En jobb å trives med, frisk familie og gode venner. Lykkerus har vi ei sjelden gang. Lykke er de små ting også, som vi ofte tar som en selvfølge. Jeg gleder meg også over andres lykke.

Skrevet

At mine tre barn har det godt og er lykkelige på sine måter!

Da er jeg lykkelig og smiler fornøyd til verden...

Når de samme barna gir meg julegaver, som er kjøpt med hjertet, og ikke lommeboka, gir det meg en herlig følelse av å være elsket.

Ellers gjør mange ting meg lykkelig, men ikke fullt så mye som overnevnte...

Skrevet

Akkurat nå vet jeg jeg ville blitt lykkeligere hvis jeg fikk litt større plass og slapp alt som heter rot....

Ellers: når kjæresten (eller andre familiemedlemmer) viser han er glad i meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...