Lillemus Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Safirblå og smaragdgrønn, men hva heter de røde? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Rubiner! mvh edelstenseksperten 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Rubin? *gjette* Jaaaa! Rubin er det! Som du skjønner så er ikke edelstener min sterkeste side. ) Har aldri hatt en ekte av noe slag tror jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Rubiner! mvh edelstenseksperten Jepp jepp jepp! Rubiner var det. ) Men det blir kanskje litt drøyt å ønske seg det til jul? ;o) *Sjekker gullsmeder på nettet* 0 Siter
Osiris Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Rubin og granat er røde. http://www.gemstone.org/gem-by-gem/gem-by-gem.htmlet ikke om du er ute etter uttrykkene eller steinene, men det er i allefall bilder der. 0 Siter
laban Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jaaaa! Rubin er det! Som du skjønner så er ikke edelstener min sterkeste side. ) Har aldri hatt en ekte av noe slag tror jeg. Men i din bransje har man kanskje hørt om "Sangen om den røde rubin?" :-) 0 Siter
Atene Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jepp jepp jepp! Rubiner var det. ) Men det blir kanskje litt drøyt å ønske seg det til jul? ;o) *Sjekker gullsmeder på nettet* Granat er billigere. Det skal matche kjolen, ikke sant? Hvis jeg ikke hadde hatt eksamen, skulle jeg tilbudt meg å lage noe til deg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Men i din bransje har man kanskje hørt om "Sangen om den røde rubin?" :-) Hysj da. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Granat er billigere. Det skal matche kjolen, ikke sant? Hvis jeg ikke hadde hatt eksamen, skulle jeg tilbudt meg å lage noe til deg. Wow! Kan jeg evt. komme tilbake med en bestilling eller? Er du gullsmed? 0 Siter
Atene Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Wow! Kan jeg evt. komme tilbake med en bestilling eller? Er du gullsmed? Er ikke gullsmed nei, driver bare på hobbybasis. Det er noen få med granater her: http://pg.photos.yahoo.com/ph/embla_2000/album?.dir=8e92&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//photos.yahoo.com/ph//my_photos 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jaaaa! Rubin er det! Som du skjønner så er ikke edelstener min sterkeste side. ) Har aldri hatt en ekte av noe slag tror jeg. Ah, og jeg som trodde jeg hadde bomma helt Jeg har aldri sett en rubin, jeg tror jeg leste om det i Donaldblader engang i tiden 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Rubin og granat er røde. http://www.gemstone.org/gem-by-gem/gem-by-gem.htmlet ikke om du er ute etter uttrykkene eller steinene, men det er i allefall bilder der. Lenka di virket om man tok bort et til slutt. ) Mye lekkert ja! 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Ah, og jeg som trodde jeg hadde bomma helt Jeg har aldri sett en rubin, jeg tror jeg leste om det i Donaldblader engang i tiden *Ler* Det er vel omtrent så langt mitt kjennskap til ekte edelstener strekker seg også. ) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 *Ler* Det er vel omtrent så langt mitt kjennskap til ekte edelstener strekker seg også. ) Driver du og skriver ønskeiste nå, eller? 0 Siter
Gyda Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Men i din bransje har man kanskje hørt om "Sangen om den røde rubin?" :-) Døh! Du må da vel kjenne "Sangen om den røde rubin". ;o) 0 Siter
laban Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Døh! Du må da vel kjenne "Sangen om den røde rubin". ;o) JEG gjør det, ja. Jeg tror nok Lillemus også husker den nå :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Døh! Du må da vel kjenne "Sangen om den røde rubin". ;o) Oj! Hvor havna dette, da? Jeg hadde liksom bestemt meg for å svare Lillemus dette før jeg leste nedover - og så oppdaga jeg det her fra deg, laban, men bestemte meg for at det var et så godt poeng at det måtte nevnes som et direkte svar. Og så flausa jeg meg og svarte til deg. *rødme, rødme* ) 0 Siter
Gyda Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 JEG gjør det, ja. Jeg tror nok Lillemus også husker den nå :-) Ja, vi får tro det. :-) (Av og til blir jeg så oppgitt over at det ikke er mulig å redigere eller slette svar her at jeg blir helt rød i toppen - og det er det ikke bare irritasjon som gjør - men også litt flaue situasjoner som dette.) :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Ja, vi får tro det. :-) (Av og til blir jeg så oppgitt over at det ikke er mulig å redigere eller slette svar her at jeg blir helt rød i toppen - og det er det ikke bare irritasjon som gjør - men også litt flaue situasjoner som dette.) :-) Du må skaffe deg en sånn vettu: http://home.cfl.rr.com/hellmanj/images/OhShit.jpg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.