Gå til innhold

Rød edelsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Safirblå og smaragdgrønn, men hva heter de røde?

Skrevet

Rubin? *gjette*

Jaaaa! Rubin er det! Som du skjønner så er ikke edelstener min sterkeste side. :o) Har aldri hatt en ekte av noe slag tror jeg.

Skrevet

Rubiner!

mvh

edelstenseksperten

Jepp jepp jepp! Rubiner var det. :o) Men det blir kanskje litt drøyt å ønske seg det til jul? ;o) *Sjekker gullsmeder på nettet*

Skrevet

Jaaaa! Rubin er det! Som du skjønner så er ikke edelstener min sterkeste side. :o) Har aldri hatt en ekte av noe slag tror jeg.

Men i din bransje har man kanskje hørt om "Sangen om den røde rubin?" :-)

Skrevet

Jepp jepp jepp! Rubiner var det. :o) Men det blir kanskje litt drøyt å ønske seg det til jul? ;o) *Sjekker gullsmeder på nettet*

Granat er billigere.

Det skal matche kjolen, ikke sant?

Hvis jeg ikke hadde hatt eksamen, skulle jeg tilbudt meg å lage noe til deg.

Skrevet

Hysj da. :o)

Skrevet

Granat er billigere.

Det skal matche kjolen, ikke sant?

Hvis jeg ikke hadde hatt eksamen, skulle jeg tilbudt meg å lage noe til deg.

Wow! Kan jeg evt. komme tilbake med en bestilling eller? Er du gullsmed?

Skrevet

Ah, og jeg som trodde jeg hadde bomma helt :D

Jeg har aldri sett en rubin, jeg tror jeg leste om det i Donaldblader engang i tiden :P

Skrevet

Ah, og jeg som trodde jeg hadde bomma helt :D

Jeg har aldri sett en rubin, jeg tror jeg leste om det i Donaldblader engang i tiden :P

*Ler* Det er vel omtrent så langt mitt kjennskap til ekte edelstener strekker seg også. :o)

Skrevet

*Ler* Det er vel omtrent så langt mitt kjennskap til ekte edelstener strekker seg også. :o)

Driver du og skriver ønskeiste nå, eller? ;)

Skrevet

Døh! Du må da vel kjenne "Sangen om den røde rubin". ;o)

Skrevet

JEG gjør det, ja.

Jeg tror nok Lillemus også husker den nå :-)

Skrevet

Oj! Hvor havna dette, da? Jeg hadde liksom bestemt meg for å svare Lillemus dette før jeg leste nedover - og så oppdaga jeg det her fra deg, laban, men bestemte meg for at det var et så godt poeng at det måtte nevnes som et direkte svar.

Og så flausa jeg meg og svarte til deg. *rødme, rødme* :o)

Skrevet

JEG gjør det, ja.

Jeg tror nok Lillemus også husker den nå :-)

Ja, vi får tro det. :-)

(Av og til blir jeg så oppgitt over at det ikke er mulig å redigere eller slette svar her at jeg blir helt rød i toppen - og det er det ikke bare irritasjon som gjør - men også litt flaue situasjoner som dette.)

:-)

Skrevet

Ja, vi får tro det. :-)

(Av og til blir jeg så oppgitt over at det ikke er mulig å redigere eller slette svar her at jeg blir helt rød i toppen - og det er det ikke bare irritasjon som gjør - men også litt flaue situasjoner som dette.)

:-)

Du må skaffe deg en sånn vettu:

http://home.cfl.rr.com/hellmanj/images/OhShit.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...