Gå til innhold

Vi har fått reisebeskjed!

Anbefalte innlegg

Gjest overlykkelig fillolin
Skrevet

Nå har det skjedd, det fantastiske og etterlengtede: Vi har fått reisebeskjed! Vi skal være i Bangkok 2.desember og får treffe vårt lille mirakel dagen etter. Det kjennes bare helt utrolig ubeskrivelig fantastisk! Og jeg har ikke ord og holder på å renne over av supermagiskherligvidunderlig... Og ventetiden er glemt! Igjen ;) Nå framover skal jeg pakke bittelittegrann og glede meg massssse! :)

Skrevet

Så flott !!! Endelig ble det deres tur til å reise !

Desember er jo en flott tid å være i Thailand på også, med ofte varmt og stabilt vær :-)

Lykke til !

Skrevet

JIPPIIIIIII, endelig!!!!

Dere må ha en flott tur. Stor klem fra

Skrevet

JIPPIIIIIII, endelig!!!!

Dere må ha en flott tur. Stor klem fra

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med reisebeskjed. Lykke til med aller siste innspurt før avreise.

Skrevet

Gratulerer så masse med reisebeskjed - ikke rart gleden står i taket etter all den uendelige ventingen! Riktig god pakking og ha en fantastisk tur for å hente hjem barnet deres!

Skrevet

Så flott !!! Endelig ble det deres tur til å reise !

Desember er jo en flott tid å være i Thailand på også, med ofte varmt og stabilt vær :-)

Lykke til !

Ja, er det ikke sånn det er - alt ordner seg til det beste til slutt ;) Ååååå, jeg er bare så vanvittig glad! Men du vet jo hvordan det er :)

Skrevet

Endelig, Fillolin - kos dere på hentereisen!!!!

Kjempeklemmer

Skrevet

Endelig var det deres tur. Jeg er veldig glad på dine vegne. God tur og hils alle de fantastiske damene fra oss.

Skrevet

Kjære deg!

SÅ fantastisk fillolin.

Endelig skal dere få treffe den lille datteren deres.

Kos deg masse med forberedelsene og

GOD TUR til Thailand:-)

Varme hilsner fra

Skrevet

Må bare få si det her også. For en utrolig fantastisk nyhet. Tenk å få godungen hjem til jul. Skjønner godt at dere svever akkurat nå.

Oversender en million gratulasjoner :))

Skrevet

Ååååå for en deilig nyhet! Tenk at dere får feire jul sammen!

Kos dere masse med reiseforberedelsene og riktig god tur når den tid kommer.

Hilsen fra

Skrevet

Gratulerer med reisebeskjed.. Så herlig at dere kan reise og komme hjem før jul..

Ha en riktig god tur og lykke til på den store dagen..

Skrevet

FANTASTISK!!!!!!:-D Er super glad på deres vegne:-) Det vil si at det finnes håp for oss andre også!!! Nå ble jeg skikkelig glad:-D Mailer deg;-)

Skrevet

Jippi og hurra igjen! Det så utrolig fantastisk!

Klem, trk

Skrevet

Åh kjære fillolin, så hyggelig! Endelig er ventetiden over! Dette var gode nyheter. Tenk, for en jul dette blir. :oD

Skrevet

Gratulerer så inderlig mye! Jeg vet akkurat hvor deilig det er å få reisebeskjed etter så mange måneders venting. Tenk hvilken julegave å få gullgutten hjem til jul! Ønsker dere en fantastisk reise!

Hilsener fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...