Gå til innhold

diabetes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg er i faresonen for å få/ha diabetes, jeg må tisse hele tiden ofte flere ganger i timen,er munntørr ofte og går og tørster,våkner opp ofte ¨på nettene og er helt tørr i munn og hals og må bøtte innpå masse vann.er også plaget med mye soppinnfeksjoner og har lest at dette kan man få ved diabetes.må også få med at jeg er ikke overvektig og jeg har et forholdsiv normalt kosthold.er dette bare å ta en blodprøve hos legen eller er det ikke noe vits?

Skrevet

Hvis du tørster mye, later vannet ofte, føler deg trett og sliten og er plaget av sopp er det tegn på diabetes ja!

Gå til lege, si hva det gjelder når du bestiller time sånn at du får time tidlig på dagen. Du møter fastende og får tatt blodprøve, de kan sjekke både langtidsblodsukker og fastende blodsukker. Dessuten må du ha med morgenurin. Dette er viktig at du går til legen med!

Syns

Skrevet

Jeg ville definitivt sjekket det opp! Mye bedre det enn å gå med en evt. ubehandlet diabetes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...